Mart Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

13:16:00

Şubat ayı okuma anlamında verimli bir ay oldu benim için. 18 kitapla bu ayı tamamlamış oldum. Geçen ay kendimi kaptırıp 32 kitap seçip okurum diye gaza gelirim diyordum ancak fazla kitap seçince sanki onları okumak zorunda hissettim kendimi. 29 günde 32 kitap okumak zorunda hissettim kendimi. Sonra kendime bunların hepsi okunması imkansız diyerek kendimce ne kadar olursa o kadar olsun dedim ve ayı 18 kitapla kapattım.

Güzel kitaplar okudum. Bir çok şey kattılar bana. 16 kitabın yorumu ayrıntılı bir şekilde blogda mevcut. İki kitabın daha yorumunu yazamadım onları da Mart ayında mutlaka yazacağım.

Gelelim Şubat Ayında okuduklarıma:


  • Orhan Kemal Tersine Dünya

  • Umay Umay Bütün Güzel Çocuklar Şüpheli



  • Emily Bronte The Night İs Darkening Round Me (Gece Benim Etrafımda Kararıyor)



  • Niki Brantmark LAGOM İsveçlilerin Dengeli Ve Mutlu Yaşama Sanatı



  • Emrah Safa Gürkan Sultanın Casusları (16.yüzyılda İstihbarat, Sabotaj Ve Rüşvet Ağları)




  • Turgut Tunç Yazmayı Sevmiyorum Ama Anlatacak Çok Hikayem Var

  • Stewart Dawson Jr. Hiçbir Şey Rayında Gitmiyorsa Raydan Çık



Gelelim Mart ayında okumayı planladığım kitaplara:

Şubat ayındaki gibi öyle çok kitap koymadım. Okuyamayacağımı bildiğim için 15 kitap seçtim. İki ayda 35 kitap okumuşum. Belki bir iki kitap eklerim diye böyle oluşturdum listeyi. Geçen ayki listeden 15 kitap okumuşum yani listedekilerin yarısından biraz azını okumuşum. Bu ay bakalım ne olacak ?

Hemen listeye geçelim:

  • Yaşar Kemal İnce Memed 2
İnce Memed serisine devam edeceğim bu ay. İlk kitabı çok beğendim; yazarın dili beni mest etti. Serinin devamında neler olacak diye merakla okunmayı bekliyor. 

Not: Yaşar Kemal'den okuduğum kitapların yorumu:



  • Hakan Yücel Adalet Timsali
Bu ay yeni yazarlara da şans vermek istiyorum. Kendisinin ilk kitabıymış. Bakalım nasıl bir yolculuk bekliyor beni?

  • Zülfü Livaneli Leyla'nın Evi
Yazarın kalemini çok beğeniyorum. Okuyacağım beşinci kitabı olacak. Bakalım nasılmış?

Not: Zülfü Livaneli'nden okuduğum kitapların yorumu:





  • Theodore Dreisser İnsanlık Suçu 1-2  
Geçen ay birinci kitabına başlamayı hedeflediğim kitabın ilk kitabına başlayamadım. Bu yüzden bu ay kısmetse serinin iki kitabını da okumayı düşünüyorum. Arka kapak yazısı ile dikkatimi çeken biri seri. Üçüncü kitabı da en yakın zamanda çıkacakmış.
  • Sema Kaya Aşk
Yeni eserlerle tanışmak için bu kitabı da ekledim. Bakalım nasılmış?

  • Mehmet Arslan Zengin Ve Fakir
Bir öğretmenin anılarını okuyacakmışım bu kitapta. Bakalım nasılmış?

  • Dr. Şeref Oğuz (Matematik Bir Model Olarak) Aşkı Anlama Kılavuzu
Aşk ve matematik.... Birbiriyle farklı iki alan. Nasıl bir araya geldiğini merak ettiğim için bu ay bu kitabı listeme ekledim.
  • Fırat Öztürk Acz
Yazarın ikinci kitabı Acz. İlk kitabı olan Balmumu Yaşamlar okurken yazarın dili beni etkilemişti. Bu yüzden bu kitaptan beklentim yüksek.

Not: Fırat Öztürk'ten okuduğum kitabın yorumu:

Fırat Öztürk Balmumu Yaşamlar Yorumu


  • M.S. Asherson Kehanet Vaatleri
Merak ettiğim bir kitap bu ay umarım okurum.

  • Binin Edige Tanrıça Uyanıyor

Arka kapak yazısı beni baya etkiledi. Bu ay mutlaka okuyacağım.


  • Gökhan Tunç Nefes 1-2
Güzel yorumlar okuduğum bir seri. Bu ay okumayı planlıyorum. Bakalım nasılmış?

  • Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
Bu tarz konuları olan kitapları severim. Bu yüzden beklentim yüksek bakalım nasılmış?

  • Ali Elmalı Homeopati Ve Fitoterapi Tıbbı Kenevir Özel CBD (Cannabidiol)
Alternatif tıp ile ilgili bir kitap. Bakalım nasılmış ? İlk kez bu tarz bir kitap okuyacağım.


You Might Also Like

8 yorum

  1. Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
    bende baya merak ettim güzel tavsiyeler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı umarım bu ay okurum. Ben de merak ediyorum.

      Sil
  2. güzel bir liste olmuş, okuduklarım da var, ilk defa duyduklarım da.. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim ben teşekkür ederim

      Sil
  3. Ben o kadar az okudum ki senin sayını görünce vaovv! Oldum 🤭 bu ay için de keyifli okumalar 📚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu aralar baya boşum ondan bu kadar fazla kitap okuyorum :)

      Sil
  4. Umarım hedefine ulaşırsın😊Hedefleyerek kitap okumak oldukça zevkli oluyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zevkli oluyor ama ben biraz beceremiyorum :)

      Sil