Mehmet Gökcük Kod: Sevgi Dili

20:35:00

Çocuk kitaplarının çocuk gelişimi için önemli olduğunu düşünüyorum. Bu kitap da çocuklarınıza yardım etmenin güzelliğini, hayvan sevgisinin önemini ve nasıl kodlama yapılacağını çok güzel bir şekilde açıklayarak çocuklarınıza sunuyor.

Bu kitabı okul öncesi dönemde olan çocukların ve ilkokula yeni başlayan çocukların çok sevceğini düşünüyorum. Gerek kitabın içindeki çizimlerin güzelliği gerekse çocukların merak duygusunu ortaya çıkarıp öğrenme hevesi ile yeni bilgileri öğrenecekleri güzel bir yolculuk olacak onlar için.

"Robotik Kodlama konusunda yazılan ilk hikaye." 

Gelelim bu güzel kitabın konusuna;

Defne, bir pazar sabahına uyandı ve annesi ve babasıyla kahvaltı yaptıktan sonra bir masal kitabı seçerek birlikte masalı okumaya başladılar. Bu masal hayvanları zor durumdan kurtaran bir robotu anlatıyor. Bu robota kodlanmış olan acil durum şifresini hayvanlar söyleyerek robotu çağırıyorlar. Robot da onları kurtarmaya gidiyor. 

Bu masaldan sonra Defne aklına takılan her soruyu babasına sorarak adım adım kodlamayı, hedef koyup ona nasıl ulaşılacağını öğreniyor.

Okurken büyük bir zevk aldım. Çocukların seveceğini düşünüyorum. 



You Might Also Like

6 yorum

  1. Kitabın kapak tasarımını çok beğendim, kuzenlerim için karne hediye olarak alabilirim. Çizimlerini merak ettim bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek okudum bence onlar da sevecekler çizimler gayet güzel istersen atarım sana :)

      Sil
  2. Tatlı bir kitaba benziyor, yeğenim için bakabilirim ☺️

    YanıtlaSil