Kasım Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2019)

14:09:00

Ekim ayı geçti ve geldi kasım ayı. Benim için güzel bir aydı ekim ancak 8 kitap okudum ve çoğu geçen ay listede olmayan kitaplardı. Bu listelere uymakta zorlanıyorum ama inatla da devam ediyorum yapmaya. Ancak kasım ayında geçen aylarda eklediğim birkaç kitabı eklemedim. Çünkü bu ay okumam gereken çok kitap var ve bu listeye eklenecekler de olacak. Lafı fazla uzatmadan ekim ayında okuduklarımı ve kasım ayında okunacaklar  listesini paylaşıyorum.

Ekim ayında okunan kitaplar:


  • Sevim Ak Lodos Yolcuları:







Gelelim kasım ayı listesine:

Yazdığım gibi önceki aylarda olan bazı kitapları bu ay listeye eklemeyeceğim. Aralık ayında (Tabi bu ay listedeki kitapları ve eklenecekleri okuyabilirsem) o zaman onları aralık ayındaki listeye eklerim. Şimdi bu ay planladığım kitaplar ise;

  • Durumavii Gül Yarası Güzeşte
Bu kitabın yarısından fazlasını okudum. Dili akıcı ve bitirdikten sonra yorumunu yazacağım. Yazarın kalemini beğeniyorum.

Not: Durumavii'den okuduğum kitaplar:




  • Marc Levy L'Etrange Voyage De Monsieur Daldry
Kitabın Türkçesi var mı diye araştırdım ancak satışı olmadığını gördüm. Merak ettiğim güzel yorumlar okuduğum bir yazar. Fransa'ya gittiğimde kendime aldığım beş kitaptan biri. Her ay Fransızca bir tane kitap okumaya karar verdim. Bakalım nasıl olacak?

  • Marc & Angel Chernoff Mutluluğa Geri Dönüş
""Kişisel Gelişim türünde kitaplar okumayı çok seviyorum. Bana bir şeyler kattığını ve yeni şeyler öğreniyorum ve öğrendiklerimi hayatımında uyguluyorum. Bakalım beni neler bekliyor?" Geçen ay eklenen ve benim okuyamadığım bir kitap. Umarım bu ay okunacak."

Okuduğum Kişisel Gelişim kitaplarının blogdaki yorumları:









  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını
"Bu yazarı merak ederek almıştım bu kitabı. Her ay bir tane Ayrıntı Yayınlarından bir kitap okuyacağım. Bu ayki kitabım da bu olsun istedim. Yazarın dilini çok merak ediyorum. Umarım severim." Mükemmel bir yazar olduğunu söyleyebilirim. Kitapta 232. sayfadayım ama diline bayıldım. En kısa sürede bitirip yorumunu gireceğim.

  • Orhan Kemal Tersine Dünya
Orhan Kemal'in dilini beğendiğim yazarlardan biri. Her ay Orhan Kemal'den bir kitap okuma etkinliğine katıldım ve ilk kitabım da Tersine Dünya olsun istedim. Bakalım nasıl olacak?
 
Not: Orhan Kemal'den okuduğum kitap:


  • Bayram Yıldızgil Cihan Alkan Osmanlı'dan Hikayeler 
Tarih konulu kitapları severim. Bu yüzden bu kitabı da listeme ekledim. Bakalım nasılmış?

  • Merryliss Taylor Ve aşk S*çtı  
Günümüz aşklarının ne hale geldiğini anlatacağı bir kitaba benziyor. Benim ilgimi çekti baya merak ediyorum.

  • Salih Kaya Merhametsiz
Kitaba başladım. Baya heyecanlı ilerliyor. Bakalım ne olacak?

  • Çok Yalnızım Sevgili Seyirciler
İçinde benimde öykümün bulunduğu kitabı bu ay okuyacağım. 45 yazarın penceresinden yalnızlık konusunu okuyacağım.

Not: Daha önce masalımın yayımlandığı proje kitabının yorumu:


  • Gerald Martin Gabriel Garcia Marquez'e Giriş
Kırmızı Pazartesi kitabının beni ektilediği bir yazar. Bu yüzden onu yakından tanımak için bu kitabı almıştım. Bakalım nasılmış?

Not: Gabriel Garcia Marquez'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Mecit Tıngır Ölümün Yankısı
Arka kapak yazısını okuduktan sonra merak ettiğim kitaplardan biri. Bakalım nasılmış?

  • Özgür Balpınar Canım Arkadaşım
Kitap hakkında okuduğum yorumlardan sonra öne çekmem gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • A.L.Kennedy Küçük Yılan 
Baya merak ettiğim bir kitap daha. Çok güzel yorumlar okumuştum. Bakalım nasılmış?

  • Ivan Aleksandroviç Gonçarov Oblomov
Senelerdir okuma listemde olan bir kitap daha. Beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Şükrü Erbaş İnsanın Acısını İnsan Alır
Birkaç sayfasını okuduğumda hayran kaldım diline. Ben severek okuyorum. Kitap bitince yorumu gelecek.

Not: Şükrü Erbaş'tan okuduğum kitaplar:



  • William Shakespeare Othello
Her ay okuduğumuz William Shakespeare kitaplarından sıra Othello'da. Bakalım nasılmış?

Not: William Shakespeare'den okuduğum kitapların yorumu:



  • Cecelia Ahern P.S. I Love You
Filmini izlemiştim. Konusunu anlatışını beğenmiştim. Kitabı olduğunu görünce hemen okumak istedim. Bu ayki Ingilizce kitabım bu olsun istedim.


You Might Also Like

4 yorum

  1. Şimdiden keyifli okumalar. :) Umarım hedefine ulaşır, hepsini okursun^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) umarım bakalım ne olacak 😊

      Sil
  2. Ben de her ay kitapları seçip bir köşeye ayırıyorum. Ama sor bakalım hepsini okuyor muyum? 😅

    YanıtlaSil