Made Of Honer (Gelin Benim Olacak)

20:46:00

Benim için kafa dağıtmak demek romantik komedi türünde film izlemek demektir. film bittiğinde yüzümde bir tebessüm ile hayatıma devam ederim.
 Made Of Honor filmi de sizi güldürecek sonu ile tebessüm bıraktıracak bir film oldu benim için. 

Gelelim konusuna;

Tom, geçici ilişkilerin insanıdır. Uzun bir ilişkisi olmaması için elinden geleni yapar. Hani çapkın dediğimiz kişilerden biridir Tom.
En iyi arkadaşı Hannah ile 10 yıldır arkadaşlardır ve Hannah doğru adamı bulacağına inandığı bu dünyada Tom ile en iyi arkadaş olması onu ilişkilerden soğutmamakta aksine o doğru adamın geleceğine inanmaktadır. 




Ve Hannah birkaç haftalığına İskoçya'ya gittiğinde Tom'un aklı başına gelecektir. Onun aşık olduğu kadın aslında Hannah'tır. Onun gidişi Tom'u etkilemiştir ve Amerika'ya geldiğinde ona açıklacaktır. Aşkını ilan edecektir.

 Tabi hayat Tom'a ikinci yüzünü gösterdiğinde ne yapacağını bilemeden Hannah'a bakar. Amerika'ya gelen Hannah İskoçya'da biriyle nişanlandığını ve onunla evleneceklerini söyler. Ve bunları sindirmesi gereken Tom'a bir sürpriz daha yapar. Hannah Tom'dan onun baş nedimesi olmasını ister. 

İşte Tom'un aşkını elde etmek için yapacaklarını izlerken valla güldüm. Özellikle İskoçya'da geçen bölümler gerçekten beni güldürdü.

Film 2008 yapımıdır ve Paul Weiland'ın yönetmenliğini yaptığı filmin başrol oyuncuları Patrick Dempsey, Michelle Monaghan, Kevin McKidd dir.

İzlerken sizi eğlendirecek ama beklentiyi fazla yüksek tutmadan izlemenizi tavsiye ederim.

IMDb puanı: 5.9
Benim puanım: 7.0
Keyifle seyirler. :)



You Might Also Like

4 yorum

  1. Klişe ama güzel filmlerdendi. Bu tarz filmleri seviyorum. Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten klişe bir film ama izlettiriyor kendini :)

      Sil
  2. İzlemiştim. Kesinlikle kafa dağıtmak için ideal bir film.😂

    YanıtlaSil