Muammer Memiş Çatlaklar (Hayallerin Peşinde)

16:41:00

Hayalleriniz sizin için ne kadar önemli? Hayallerinizin peşinden giderken yaptıklarınızı düşünmenizi istiyorum. Hayallerinize giden yollar ne kadar engebeli olursa olsun o yolda yürümek için neleri feda ettiğinizi hatırlatmak istiyorum sizlere. 


Hayalleriniz hayatınızda önemli bir yerde. Tıpkı MEKS'in hayallerinin onların hayatındaki önemi gibi...

Sizleri MEKS tayfası ile tanıştıracağım. Mehmet, Emrah, Kardelen ve Selinda... Birbirleri için her şeyi yapacak dört dost. 

Onların dostluğunu okumak bana iyi geldi. Dostluğun önemini bir kere daha hatırlattı bana. Sizi tanıyan ve sizi olduğunuz gibi kabul eden insanların değerini bilmek gerekiyor. MEKS tayfası da birbirlerini olduğu gibi kabul eden birbirlerini kollayan ve hayallerinin peşinden koşan dört kafadar.

Tabi bu tayfa biraz kafasına buyruk. Hayatlarının merkezi dostlukları ama etraflarında yaşananların da farkındalar ve bazen kendi çıkarları için yapmayacakları bir şey yok. 

Kitapta bu tayfanın hayallerinin peşinden gitmelerini, yaşadıklarını, aralarındaki bağın kuvvetini okuyacaksınız. Kafanızı dağıtacak ve sizi düşündürecek bir kitap. Sosyal sorumluluk yönüyle beni etkiledi açıkçası. Sonunu okurken yüzünde bir gülümseme oldu. Hayatın önemini bir kere daha anlamamı sağladı. 

Yazarın dilini beğendim. Anlaşılır sizi yormayacak bir dili var. Gençlik türünde yazılan bir kitabın sosyal bir mesaj içermesi de ayrıca hoşuma gitti.

Kafa dağıtmalık, sizi eğlendirecek ve sonuyla da sizi düşündürecek bir kitap. Gençlik türünde yazılmış kitaplardan hoşlanıyorsanız bu kitaba mutlaka bakmanızı öneririm.

Hayallerinizin peşinden gitmenizi ve hayatın karşınıza çıkardığı durumlarda kendiniz için en iyi seçeneği seçmenizi dilerim.

"Kimse zamanın ne denli bu kadar hızlı geçtiğini anlamamıştı. Hayat da böyleydi aslında, ne kadar uzun gözükürse gözüksün, gözünüzü kapatıp açtığınızda sadece geçmiş yılların ne kadar çabuk geçtiğinin farkına varacaksınız."


You Might Also Like

4 yorum

  1. Güzel bir kitaba benziyor anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  2. Ben de önümüzdeki ay okumayı planlıyorum bu kitabı :)

    YanıtlaSil