Micheal Bracken Bouquet Of Love (Aşk Buketi)

19:44:00

Kitabı dinleyerek okudum diyebilirim. İlk kez böyle bir deneyim yaşadım. Açıkçası çok hoşuma gitti. Eğer benim gözlerim çabuk yoruluyor ama kitap da okumak istiyorum diyorsanız bu sesli kitaplara mutlaka bakmalısınız. Ben başka kitapları listeme ekledim bile.

Kitabın Türkçesini maalesef bulamadım. Bu yüzden ben çevirdim adını. Kısa bir hikaye diyerek konuyu anlatacağım. 20-21 dakika dinleme süresi vardı. Birde hızını kendi istediğinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Ben ilk deneyim diyerek en yavaşını seçtim. 

Bana göre ilk deneyimiz olacaksa beğenip beğenmeyeceğinizi anlamanız için 
kısa bir hikaye üzerinden denemenizi tavsiye ederim. Eğer seversiniz daha uzun eserler de dinleyebilirsiniz.

Bir kişi ile ayrılsanız bile her şeyi geride bırakıp yeniden beraber olur musunuz ?
İşte bu soruyu Amanda'ya soralım.

Amanda boşanmış bir kadındır. Hayatını eski kocası olmadan devam ettirirken eski kocasıyla kızlarının düğününde karşılaşıyorlar. Boşanmaları dostça olduğu için birbirlerini kırmadan ayrılmışlar. Bu yüzden bir nefret veya bir kızgınlık yok.

Uzun bir süre sonra Amanda için eski kocasını görüp onunla konuşmak farklı bir duyguyken düğünden sonra bir anda onunla kendi evine doğru yolculuk yapmayı kabul eder. Kitapta bundan sonra yaşanacakları okuyoruz (dinliyoruz).

İşte kitabın konusu bu. Klişe denilecek bir konu. Son tahmin edilen kısa bir hikaye. Sizi sıkmayacak kafanızı dağıtacak bir eser.

Kitabı Alexis Portner seslendirmiş. Ben diksiyonunu beğendim. Benim için ayrı ve keyifli bir deneyim oldu.

Eğer aşk türünde kitaplar okumatan hoşlanıyorsanız bakabilirsiniz.


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de daha önce kitap dinlememiştim önerdiğin gibi kısa bir hikayeyle başlanabilir😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ilk defa dinleyeceksen kısa hikayelerden başla :)

      Sil