Nisan Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

19:25:00

Herkes açısından zorlu geçen mart ayından sonra nisan ayının güzellikler getirmesini dileyerek yazıya başlıyorum. Mart ayında 16 kitap okumuşum. Hepsinin yorumu blogumda mevcut ancak şöyle bir sorun var. Okuduğum on altı kitabın sadece biri mart ayında okumak istediğim kitaplar listesindeydi. Bunu fark ettiğimde ilk güldüm sonra da olan olmuş ne yapalım diyerek nisan ayı listesini hazırladım. Bu ay umarım listeden daha fazla kitap okurum diyerek mart ayında okuduklarımı yazayım.

Gelelim mart ayında okuduklarıma:


  • Rıza İğdeköylü Kendini Sorgula



  • Ethem Emin Nemutlu Gerçek Mucize Kendine İnanmaktır













Nisan ayı için on dört kitap seçtim. Bir kısmı mart ayında okunmayanlar bir kısmı nisan ayı etkinlikleri için. Bilerek az kitap koydum çünkü ekleme çıkarma yapıyorum ve sonuç olarak hangi kitapları okuduğuma en son bakıyorum.

Gelelim listeye:

  • Biyografi Dizisi 6 Charles Darwin
Maya kitabın çıkardığı bu biyografi dizisini çok merak ediyorum. Elimde iki tane daha var bu diziden. Bakalım nasılmış?

  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 1
Bu seriye kaç ay önce başlayacaktım ancak hala okuyamadım. Bu ay mutlaka okunacak.

  • Yaşar Kemal İnce Memed 2
Normalde etkinlik kapsamımda bu ay dördüncüsü okunuyor ancak ben yetişemedim ve ikincisinde kaldım. Bu ay mutlaka okuyacağım.

Not: Yaşar Kemal'den okuduğum kitapların yorumu:



  • Hakan Yücel Adalet Timsali
Geçen ay okumam gereken kitaplardan biri. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Özgür İrenhür Doğunun En Batısı
Kitabın ismi benim hoşuma gitti. Bakalım nasıl bir romanmış?

  • Güney Bedir Aşk Zamanı
Şiir kitabı. Bakalım aşk nasıl anlatılmış?

  • Fırat Öztürk Acz
Yine geçen ay okumam gereken kitaplardan biri. Beklentim yüksek.

Not: Fırat Öztürk'ten okuduğum kitabın yorumu:


  • Ali Efe İnan Yalnızlığın İç Sesi
Deneme türünde yazılmış bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Gökhan Tunç Nefes 1-2
Geçen ay okumam gereken kitaplardan biri. Güzel yorumlar okudum bu seri hakkında. Bakalım nasılmış?

  • Beyhan Budak Senin Suçun Değil
Arka kapak yazısını okuduğumda geçmiş ile yüzleşmek ile ilgili bir kitap okuyacağımı düşünüyorum. Bakalım nasılmış?

  • Aslı T. Kızmaz Olmasa Da Olur
Konusu olarak beğendiğim bir roman. Beklentim baya yüksek.

  • Murad Ertaylan Gökten Sarkan Öyküler
Öykü okumayı çok severim. Bakalım nasılmış?

  • Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
Geçen ay okumam gereken bir kitap daha. Beklentimin yüksek olduğu bir kitap.


You Might Also Like

7 yorum

  1. Mart ayında birçok kitap okumuşsun umarım nisan hedeflerini de gerçekleştirirsin😊

    YanıtlaSil
  2. Fil saati ve hırçın kızı bende listeye ekledim çok güzel kitaplar tercih etmişsin banada fikir oldu iyi okumalarrr❤️

    YanıtlaSil
  3. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  4. saool senden bilmediğim yazarlardan seçicem zateen :)

    YanıtlaSil