Ali Efe İnal Yalnızlığın İç Sesi

21:46:00

Yalnızlık nedir? Yalnız kalmak kişinin isteğine bağlıysa o kişi yalnız olmaktan mutludur. Peki bir kişi zorla yalnız kalırsa ? 

İşte bu kitapta sevdiği kişinin onu terk etmesiyle oluşan yalnızlığa ve sevdiği kişiye yazılan denemeler, şiirler ve aforizmalar bulunmaktadır. Bu yazılarda haykıran bir iç ses ve bu sesin kendini duyurmak istediğini hissettim. Sevdiği kadın onu duymalı ve geri gelmelidir. Yeniden başlamak ve onunla kurulan hayaller gerçek olmalıdır. 

Sevdiği kadına duyulan özlem her sayfada yerini alırken ona ulaşmak istemenin umudunu da yanında taşır. Taşırken umudun kırılmasından korkar. Anıların güzelliğine yakılan sigaralar eşlik eder. Ancak ona eşlik etmesini istediği tek kişi vardır.

"Hiç kimse geride bıraktığı yaranın acısını bilmez. Sen beni hep hatırla sokaklar, caddeler boyunca."

Sevmek nedir? Onun sevgisini hissedeceksiniz okurken. Belki kırık bir kanat belki masmavi bir gökyüzü.. Peki ya uçmak ?

"Birisini sevdim göç aldı, birisini sevdim gökyüzü aldı ve birsini sevdim kanatları kırıktı. Kuşlar hep böyle uçmaya özgür bırakılmalı değil mi?"

Yazarın dili anlaşılır olduğu için kitabın içinde bulunan şiirlerin sizi yoracağını düşünmüyorum. Aşık olduğunuz kişi sizi terk etmişse ya da sizi sevmediğini ifade etmişse belki bu kitaptaki yazıları okumak size iyi gelecektir. Sizin gibi hisseden birinin olması belki de acının paylaşımcı ruhun-nu gösterecektir.

Aşkın bir kişinin iç sesindeki bağışını, çağırışını okumak isterseniz bu kitabı seversiniz.

"Her gün insanların karanlık dünyasını aydınlatan güneşin arkasına gizliyorum umutlarımı."

"Bazı hayatlar vardır yeryüzünde bir çocuk
nihayetinde sahiplenilmeyi bekleyen."

"Ve çok iyi bilirsin ki kuşların her kanat çırpışı sevdadandır, gökyüzüne olan aşkından. Ölümsüz olur onlar her kanat çırpıp gökyüzünde süzüldükleri an."

"Herkes bir gün gider en sevdiğine. ben ise denize, kuşlara, şiire..."

"Umut küçük bir fidan gibidir nasıl büyütmek istersen hep o yönde eğilir hayatta."

"Herkesin gecesi, acısı kadar karanlık..."

"Susmak en büyük cevaptır, çünkü susarak gücünü toplarsın, herkes yenildiğini sanır kayıp ettiğini sanır, sen sadece susarsın yeni bir hayat kurabilmek için."

"Şiir bir insanın iç sesidir bazen ve o ses ne güzeldir öyle. Herkese aynı tonda haykırmaz."



You Might Also Like

10 yorum

  1. Kapak çok güzel^^ Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Hüzünlü bir olay şu yalnızlık... Kitabı merak ettim, harika bir paylaşım olmuş, teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hüzünlü bir olay ben beğendim kitabı :)

      Sil
  3. Çok güzel bir paylaşım olmuş emeğine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  4. Duygusal bir kitap anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil