Güney Bedir Aşk Zamanı

20:28:00

Aşk kapıyı çaldığında onu anlamalı mı yoksa susmak mı gerekir? 

"Masal

Bir kız düşün
Saçı masal gibi olmalı
O masal gönlüme bağlanmalı
Dili bülbül gibi şakımalı

Kor gibi baksın gözlerimin içine
Aksın sevda gönlümün en derinliklerine
Hissetsin beni iliklerinde
Sevdayım zaten ben sevebilene"

Aşkı bulunca ne yapmalıyız? 

Şiir kitabında aşkın bir insanın kalbine uğraması ile onun ruhunda işleyen duygular yer almaktadır. Şiirlerin içinde Allah'a olan sevgiyi hissettim. Şu düşünceyi anlatmak istiyor: Allah'ın yarattığı kulu sevmek onu sevmenin bir adımı olduğunu savunuyor. Allah'ı sevince onun yarattığı her şeyde onu hissedileceğini dile getiriyor şiirlerinde.

"Ateşten Adımlar

Ateşten adımlarla ilerliyorum
Kim ne nasıl olacak hiç bilmiyorum
Yürüyorum, küllerimden doğarak biliyorum
Ateşten küllerimi her tarafa saçıyorum.

Beni Allah tutmuş kim susturur?
Bu insanı sadece sevgi konuşturur.
Bu can sevgiyi coşturur.
Sevgi her şeyi yeniden doğurur.

Her şey boş bir masal imiş.
Gerçek dost sadece o imiş.
Sevmek her şeye bedel imiş.
Beden can içinde bir rüya imiş."

Sevginin gücünü, Allah sevgisini içinde hissederek şiirlerine yansıtmış. Eğer bu tarzda şiirler okumayı seviyorsanız bakabilirsiniz.

"Kainat ufacık haliyle ellerimde
Sevgi saf sevgi sadece ruhun içinde
Ruh bir bilinmezin içinde
Akıl bir kuru gölgenin zahirinde"


You Might Also Like

9 yorum

  1. Yorum için teşekkürler, şiirle aram olmadığı için geçiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Bana kitap olsun ne olursa okurum ayrıca şiirler çok güzel gözüküyor teşekkürler 😘

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğim birkaç şair dışında şiir okumuyorum ama denk gelirsem göz atabilirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok sevdiklerimin yeri hep ayrıdır ❤️

      Sil
  4. Anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  5. Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: aşk kitapları

    YanıtlaSil