Biryudumkitap Uygulaması

09:23:00

Kitaplardan kendiniz için yudumlar almaya hazır mısınız? 


Sizin düşüncelerinizi değiştirecek eskiden olduğunuzdan daha net bir şekilde etrafı görmenizi sağlayan kitaplar artık telefonunuzdaki bir uygulamada. 

Biryudumkitap uygulaması sizler için özenle hazırlanmış dikkatlice seçilmiş kitaplardan oluşuyor.

Öncelikle Biryudumkitap uygulamasının tanımıyla başlayalım. Sizler için seçilen en iyi kurgu dışı kitapların 15 dakikalık "yudumlarını" yani özetlerini okuyup ya da dinleyebileceğiniz bir uygulama. Ayrıca muhteşem öykülerin seçilerek sizler için sunulduğu bu sayede öykü türünün en güzel örnekleri ile tanışmanızı sağlıyor. 

Uygulamanın amacı nerede olursanız olun kitapların dünyasına yolculuk yapılmasını sağlamak.

Uygulamanın ücretsiz sürümü de var ancak sınırsız erişime sahip olmak istiyorsanız Premium üyelik seçeceğini kullanmanız gerekiyor.  

Uygulamayı indirmek için;


Gelelim benim deneyimlerime:

Uygulamayı indirdim ve üye oldum. Daha sonra beni uygulamanın ana sayfası (keşfet bölümü) karşıladı. Yeni Eklenenler, keşfetmem gereken kitaplar. Popüler Özetler, Biryudumkitap Listeleri, Kategoriler, Editörün Seçtikleri olarak alt başlıklar hoşuma gitti. Bu sayede kendi ilgi alanlarım ile ilgili olanları daha net bir şekilde seçip okuyacaktım ya da dinleyecektim.












Şimdi gelelim nasıl kitap dinleyeceğim veya okuyacağım kısmına:


 Burada ben Yeni Eklenenler bölümünü tıkladım ama siz istediğiniz başlıkları (bölümleri) tıklayabilirsiniz. Kitapların yanında bulunan mavi oka tıkladığınızda kitap hakkında bilgiler sayfanıza gelecek.















Kitap hakkında genel bilgi, bu kitabı kimler okumalı? ve yazar hakkında bilgilerle karşılaşacaksınız. Sağ üst köşede bulunan işarete tıkladığınızda kitabı indirmiş oluyorsunuz.  Ve indirdiğiniz kitap kitaplar bölümünde okumanız veya dinlemeniz için bulunuyor olacak.







  Kitabı okuduğunuzda veya dinlediğinizde -ben deneyimledim ve seste cızırtı yok ve kitabı anlatan kişinin sesi de gayet iyiydi- eğer kitabı bitirdiyseniz bitti olarak işaretle kısmına basarsanız okuduğunuz kitap bitenler kısmında yer alacaktır.

Sevdiğim özellikleri ise hem dinleyip aynı anda kitabı veya öyküyü okuyabiliyorum. Bir çok öykü keşfettim ve öyküleri dinlemek çok hoşuma gitti. Güzel kitapların yudumları olması kitaba olan merakı arttıracağını düşünüyorum. Ayrıca okuduğunuz metni isterseniz gece görüşü ile okuyabilirsiniz. Bu sayede gözlerinizin yorulması azalacaktır.









Eğer bu tarz bir uygulama arıyorsanız mutlaka bakmalısınız. Benim için güzel bir deneyim oldu.


You Might Also Like

7 yorum

  1. Çok güzel bir uygulamaya benziyor teşekkür ederim 🌸🌸

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulamaymış😊

    YanıtlaSil
  4. Detaylı anlatman ne kadar güzel olmuş, rahatça kullanabilirim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek kullanırsın ben severek kullanıyorum :)

      Sil