Ocak Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

19:38:00

2020 senesinin herkes için güzel geçmesini dileyerek yazıma başlamak istiyorum. 2019'da güzel yerler gördüm. Güzel kitaplar oldum. Güzel insanlarla tanıştım. Güzel anılar biriktirdim. 2020 senesi de güzel geçmesini diliyorum.

2019 Aralık ayında 13 kitap okuyarak ayı sonlandırdım. Okuduğum kitaplardan sadece birinin yorumu blogda mevcut değil. Onu da en kısa sürede yazacağım.

Gelelim okuduklarıma:


  •  Destina Eylül’de Deniz Bir Başkadır



  • Burak Ballı Sessiz Bekleyiş


  • Sait Köşk Yol Arkadaşım

  •  Emirhan Sarıca Düşe Yazdım

  •  Büşra Demir Güneş Üşüyor Ülkemde

  • Songül Ünsal Umudun Beşinci Mevsimi

  • Maj Sjöwall Par Wahlöö Kanaldaki Kadın Martin Beck Serisi 01

  • Oğuz Atay Tutunamayanlar

  •  Cihan Alkan Bayram Yıldızgil Osmanlı’dan Hikayeler

  • Osho Next Time You Feel Lonely

  • William Shakespeare Yanlışlıklar Komedyası

Aralık ayını bu güzel kitaplarla kapattım. Ocak ayında çok fazla etkinliklere katıldığım için elimde bolca kitap olacak ve onları bitirmeye çalışacağım. Bakalım listeme uyabilecek miyim? Geçen ay 7 kitap okumuşum listeden bakalım bu ay neler olacak?

Gelelim Ocak ayı kitaplarına:
  • Ivan Aleksandroviç Gonçarov Oblomov
Hala okumadığım listemde olan beklentimin yüksek olduğu bir kitap. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Yahya Tanrıkulu Haziranda Üşümek
Ocak ayında okuyacağım ilk kitap. Hatta dün başladım. 50.sayfaya geldim. Şiir kitabı bitirdikten sonra en kısa sürede yorumunu yazacağım.
  • Emre Doğan Müezzinin Cinayet Listesi
Konusunu okuduğumda ilginç bir polisiye okuyacağımı tahmin ediyorum. Okuduktan sonra yorumunu en kısa sürede yazacağım.
  • Sabahattin Ali Sırça Köşk
Sabahattin Ali'nin her kitabı beni mest ediyor. Okurken kendimi başka diyarlarda buluyorum. Bu yüzden beklentim çok yüksek. Bakalım nasılmış?

Not: Sabahattin Ali'den  ve onunla ilgili okuduğum kitapların yorumları:










Yeni Dünya kitabının içinde bulunan Hasan Boğuldu filminin yorumu:


  • Emre Timur Ötekiler
Yazar ile ilgili çok güzel yorumlar okudum. Bu yüzden beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Nurten Kelleveziroğlu Tosun Ben İnci
Arka kapağını okuduğumda kitabı baya merak ettim. Bu yüzden bu ay okunacaklara ekledim.

  • Özgür Balpınar Canım Arkadaşım
Bu ay mutlaka okunacak çünkü okuduğum yorumlardan kitabın beğenildiğini anladım. Beklentim yüksek.

  • R.J. Red Aldatma Lisansı
Güzel yorumlar okudum bu kitap hakkında. bakalım nasılmış?

  • Gencoy Sümer Aile Sırrı
Bu tarz kitapları severim ve güzel yorumlar okumuştum bu yüzden bu ay okumak istedim.

  • Nilüfer Buğur Enkaz-ı Tarumar-ı Beşer
Kitabın arka kapak yazısını okuduğumda merakım arttı. Roman türüne benziyor ancak okumadan bir şey demek istemiyorum. Bakalım nasılmış?

  • Rıdvan Hepyüksel O Yoldan Kim Gelir?
Şiir türünde yazılmış bir kitap. Okuduktan sonra yorumunu yazacağım.

  • Beyza Kocaaslan Mai
Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum. Bu yüzden beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Hatice Merilay Günay Evlilik Okulu
Kitap hakkında okuduğum yorumlardan eğlenceli bir konusu olduğunu anladım. Bakalım nasılmış?

  • Şahin Eymen Solan Mutluluk Bahçem
Bu kitap hakkında olumlu yorumlar okudum. Beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Öykü Atalay- Zeynep Kaya Bal Porsuğu
Kafa dağıtmalık bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera
Roman türünde yazılmış bir kitap daha. Okuduktan sonra yorumunu yazacağım.

  • Umut Yalvaç Umuda Yolculuk
Şiir ve deneme türlerinden oluşan bir kitap. Okuduktan sonra yorumunu yazacağım.

  • Turgut Tunç Yazmayı Sevmiyorum
Öykü türünde yazılmış bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Seda Meydan Kızgın Tavada Aşk
Yazarın dilini çok beğeniyorum. Bu yüzden beklentim yüksek bu kitaptan. Bakalım nasılmış?

Not: Seda Meydan'dan okuduğum kitapların yorumları:



  • Psikolog Hayrettin Şahin Psikoterapist Reyhan Erdoğan Kafaya Nasıl Takmayız?
Bu ay iki tane kişsel gelişim kitabı okuyacağım. Onlardan biri de bu kitap. Güzel yorumlar okudum. Beklentim yüksek.

  • Shannah Kennedy Lyndall Mitcell Shine
Okuyacağım diğer kişsel gelişim kitabı Shine. Bu kitap hakkında da güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

Not. Okuduğum Kişisel Gelişim türündeki kitapların yorumları:











  • Zeyn Joukhadar Yıldız Ve Tuz Haritası
Arka kapak yazısını okuduktan sonra merak ettiğim kitaplardan biri. Bakalım nasılmış?

  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını
Bu ay mutlaka okuyacağım. Çok güzel ilerliyor. 180 sayfam kaldı.

  • Yaşar Kemal İnce Memed 1
Bu sene okumak istediğim serileri de okumak isityorum. Bu yüzden merak ettiğim herkesin güzel yorumlar yazdığı bu seri bakalım nasılmış?

Not: Yaşar Kemal'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Marie Robert Sen Çözemezsen Kant Çözer
Bu kitaptan beklentim çok yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Guy Cavill The John Lennon Story
Bu ayki Ingilizce kitabımı şarkılarını severek dinlediğim John Lennon'un hikayesinden yana kullandım. Bakalım nasılmış?









You Might Also Like

6 yorum

  1. Müezzinin Cinayet Listesi çok ilgi uyandırdı. Yorumunuzu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün o kitaba başladım en kısa sürede yorumunu yazacağım :)

      Sil
  2. Şimdiden keyifli okumalar^^ Keşke senin yarın kadar olabilsem, ayda 2 tane kitap okuyorsam öpüp başıma koyuyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) öyle deme ben çok boşum şu aralar ondan bu kadar fazla okuyorum :)

      Sil
  3. çok güzel bir liste olmuş. okuduklarım da var içinde, okumayı düşündüklerim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim :)

      Sil