Şubat Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

12:14:00

2020 yılına güzel bir başlangıç yaparak Ocak ayında 17 kitap okumuşum. Çok güzel kitaplar okudum. Verimli bir ay geçirdim.  Ocak ayındaki listeden sekiz kitap okumuşum. Listeleri oluşturdukça sanki oradaki listeden daha fazla kitap okumaya başlıyorum. Bu yüzden Şubat ayında kendi rekorumu kırarak bir sürü kitap ekledim listeye. Ocak ayında listede olan bazı kitapları Şubat ayındaki listeye ekledim. 

İlk başta ocak ayında okuduklarımdan bahsedeyim:


  • Yahya Tanrıkulu Haziranda Üşümek




  • Rıdvan Hepyüksel O Yoldan Kim Gelir?
https://fuldenufacik.blogspot.com/2020/01/rdvan-hepyuksel-o-yoldan-kim-gelir.html


  • Stefan Zweig Olağanüstü Bir Gece

  • Sarah Andersen Adulthood İs A Myth (Büyümek Diye Bir Şey Yok)

  • Shannah Kennedy Lyndall Mitchell Shine Mutlu Bir Hayatın 20 Sırrı





  • Hakan Yıldırım Kağan'ın Günlüğü Bizim Çocuklar


  • Mustafa Bal Kapatın Işıkları Dostları Sayacağım


Gelelim Şubat ayı okuma listesine:

Bu ay kendimi kaptırıp bir sürü etkinliğe katıldım, bir sürü kitap ekledim listeye. Listenin bir kısmı yarım kalan okuduğum kitaplar; bir kısmı Ocak ayı listesinde olan kitaplar; bir kısmı etkinlik kitapları; bir kısmı da okumam gerektiğini düşündüğüm kitaplar.

Tabiki bu listedeki tüm kitapları okumam zor ancak eleme yapamadım nedense. 

Ve uzun liste:

  • Yaşar Kemal İnce Memed 1-2
İnce Memed 1 kitabını aslında Ocak ayında okumam gerekiyordu ancak yetiştiremedim. Kitaba başladım ve akıcı bir şekilde ilerliyor. Bu ay serinin iki kitabını da okumaya niyetliyim.

Not: Yaşar Kemal'den okuduğum kitabın yorumu:


  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını
Kitabı nedense bitirmek istemiyorum. Bazı kitaplar vardır, bitmesin deriz ama kitabın sonunu da merak ederiz işte o kitaplardan benim için. Bu ay artık bitirmem gerektiğini düşünüyorum. Kitaba mutlaka bakın ben çok sevdim.

  • Emily Bronte The Night İs Darkening Round Me
Emily Bronte ile bu sefer şiirleriyle karşılaştım. Nedense ingilizcesini okumak istedim ve okuduğum şiirlerin dilini beğendim.

Not: Emily Bronte'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Lagom
İsveçlilerin mutlu yaşam sırrının anlatıldığı bir kitap. Beklentim yüksek.

  • Psikolog Hayrettin Şahin Psikoterapist Reyhan Erdoğan Kafaya Nasıl Takmayız?
Ocak ayında okumak ise-tediğim ancak okuyamadığım kitaplardan biri.


Not: Okuduğum Kişisel Gelişim türündeki kitapların yorumu:













  • Orhan Kemal Tersine Dünya
Orhan Kemal'den okuyacağım ikinci kitap olacak. Dilini çok beğeniyorum. Beklentim yüksek.

Not: Orhan Kemal'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 1
Çok merak ettiğim İnsanlık Suçu üçlemesinin ilk kitabını bu ay kısmetse okumak istiyorum. Beklentim çok yüksek.

  • Nurten Kelleveziroğlu Tosun Ben İnci
Ocak ayında okumak istediğim ancak okuyamadığım bu kitabı Şubat ayında okumak istiyorum. 

  • Özlem Binel Sır Bende
Merak ettiğim bir kitap. Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum. Beklentim yüksek.

  • Frederick Barthelme Biraderler
İlginç bir konusu var. Bu yüzden merak ediyorum. Bakalım nasılmış?

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera
Ocak ayında başladığım fantastik türünde bir kitap. Bu ay bitireceğim. Güzel ilerliyor.

  • Emre Timur Ötekiler
Ocak ayında başladığım bir kitap daha. İlginç bir konusu var. Bu ay bitireceğim.

  • Zeyn Joukhadar Yıldız Ve Tuz Haritası
Arka kapak yazısını okuduktan sonra merak ettiğim kitaplardan biri. Bakalım nasılmış?

  • Meltem Yılmaz Bütün Mümkünlerin Kıyısında
Yazarın kalemini beğeniyorum. Bu yüzden bu kitabından umudum var.

Not: Meltem Yılmaz'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Stefan Zweig Clarissa
Kalemini çok sevdiğim bir yazar. Bu yüzden beklentim yüksek.

Not: Stefan Zweig'den okuduğum kitapların yorumu:









  • Gonçarov Oblomov
Aylardır listemde olan bir türlü okuyamadığım kitabım. Bu ay mümkünse okumak istiyorum bu kitabı.

  • Özgür Balpınar Canım Arkadaşım
Merak ettiğim aylardır listemde olan bu kitabı bu ay mutlaka okuyacağım.

  • A. Yasemin Eren Güç Mevsimi
Kitap ile ilgili çok güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

  • Şahin Eymen Solan Mutluluk Bahçem
Merak ettiğim bir kitap daha. Bakalım nasılmış?

  • Gencoy Sümer Aile Sırrı
Konusu ile ilgimi çeken bir kitap. Beklentim yüksek.

  • İbrahim Mutlu Esrarengiz Cinayetler
Kitabın ismi bile beni meraklandırdı. Bakalım nasılmış?

  • Eyüp Hayta Yıldızlarda Asılı Kaldı Uçurtmam
Kitabın ismi beni etkiledi. Bakalım nasılmış?

  • Erdal Arslan Hiçinci Yokul Şahsın Hikayesi
Güzel bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Turgut Tunç Yazmayı Sevmiyorum
İlginç bir ismi var. Bakalım nasılmış?

  • Yakup Ağturk Aşk'a Sarılmak
Güzel bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Canan Öner Erol Muhayyer Muhabbetler
Söyleyişi türünde bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • M.S. Asherson Kehanet Vaatleri
Merak ettiğim bir seri. Çok güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

  • R.J. Red Aldatma Lisansı
Güzel yorumlar okuduğum bir kitap. Devam kitabı da çıkacakmış. Bakalım nasılmış?

  • Hatice Merilay Günay Evlilik Okulu
Kitap hakkında okuduğum yorumlardan eğlenceli bir konusu olduğunu anladım. Bakalım nasılmış?

  • Emrah Safa Gürkan Sultanın Casusları
İlginç bir konusu var. Bakalım nasılmış?

  • Öykü Atalay- Zeynep Kaya Bal Porsuğu
    Kafa dağıtmalık bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Engin Nayman Hilal Çıkmazı
Güzel bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Sıtkı Öztürk Gazi Han Osman
Tarihi kitaplardan okumayı severim. Bakalım dili nasılmış?

  • Seda Meydan Kızgın Tavada Aşk
Yazarın dilini beğeniyorum. Bu kitaptan da beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?





You Might Also Like

4 yorum

  1. Kaleminize saglık, Deep'in yazısındaki linkten ulaştım size, izleyiciniz oldum, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum blogunuza ❤️

      Sil
  2. Ocak ayında 17 kitap! Harikasınız! Seçtiğiniz kitaplarda oldukça güzel. Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

      Sil