Haziran Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

14:42:00

Mayıs ayını evde geçirdiğim için bu ay da 16 kitap okudum. Okuma anlamında verimli bir ay oldu. Kalemini çok beğendiğim yazarlarla tanıştım. Geçen ay seçtiğim kitaplardan yedisini okumuşum. Galiba bu işi yavaş yavaş çözüyorum.Hepsinin yorumunu bloga yazdım. 
Gelelim okuduklarıma:


  • Tolga Bahçeci "miş" Gibi Yaşamak




  • William Taylor Kısaca Zekice (Değişim Manifestosu)




  • Phoenix Public Library Staff Eat Drink Read (Ye İç Oku)








Gelelim haziran ayındaki okumayı planladıklarıma:

Bu ay yine fazladan bir sürü kitap seçtim. Kaçını okurum bilmiyorum ama hepsini merak ediyorum. Bazıları önceki aylarda bu listeye eklediğim için artık okumam gerekiyor umarım bu ay onları da okurum. 

Okumayı planladığım kitapların listesi

  • Biyografi Dizisi Jane Austen
Geçen ay eklemiştim bu kitabı listeye ancak okuma fırsatı bulamadım. Bu yüzden bu ayki listeye de ekledim. Jane Austen'ı çok severim.

Not: Jane Austen'den okuduğum kitapların yorumu:




Not: Gurur Ve Önyargı (Pride And Prejudice) filminin yorumu:


  • Muharrem Kaşıtoğlu Beyoğlu Masalı
Geçen ay listeme eklediğim kitaplardan biri. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 2-3
Geçen ay ilk kitabını okuyup baya sevmiştim. Serinin devamını baya merak ediyorum. Bakalım neler olacak?

Not: İnsanlık Suçu 1 kitabının yorumu:


  • Seda Eroğlu Güzel Şeyler Zaman Alır
Kalemini çok beğendiğim bir yazar. Bu kitabından beklentim yüksek. Bakalım ben neler bekliyor?

Not: Seda Eroğlu'dan okuduğum kitapların yorumu:



  • Okan Onur Vasiyet
Atatürk'ün hayatını anlatıldığı serinin ilk kitabı. Beklentim baya yüksek bakalım nasılmış?

  • Özlem Binel Sırbende
Aylardır listemde olan bir kitap. Bu ay mutlaka okumam gerekiyor.

  • Feyza Çoşkun Papatyalar Şahit Olsun  
Arka kapak yazısını okumuştum. Güzel bir kitaba benziyor bakalım nasılmış?

  • Meltem Yılmaz Bütün Mümkünlerin Kıyısında
Yazarın kalemini çok beğeniyorum. Bu kitap hakkında güzel yorumlar okudum. Beklentim yüksek.

Not: Meltem Yılmaz'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Gökhan Tunç Nefes 1
Aylardır listemde olan bir kitap. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera
Kitabın 128.sayfasındayım. Güzel yazılmış bir fantastik türünde bir kitap. Devamını da bu ay okuyacağım.

  • Dr. Kamil Konur Şehidim Şahidim
Kitaba bugün başladım. Güzel ilerliyor. Yazarın anılarını okuyorum. Bakalım nasıl ilerleyecek?

  • Olcay Şeker Gölgeler
Bu kitabın birkaç sayfasını okudum. Güzel bir başlangıç ile kitap kendini okutuyor. Devamı nasıl ilerleyecek bakalım?

  • Yılmaz Özdil Mustafa Kemal
Mutlaka okumanız gereken bir kitap. Ben 176. sayfadayım. Çok güzel ilerliyor.

  • Platon (Eflatun) Devlet
Çok merak ettiğim bir kitap. Bu yüzden beklentim yüksek.

  • Zülfü Livaneli Konstantiniyye Oteli
Bu kitabı geçen sene okumuştum. Ancak bu basımında yazar tarafından değişikler yapılmış. Ben de bu ay karşılaştırmalı olarak okuyacağım.

Dipnot: Zülfü Livaneli Konstantiniyye Oteli (önceki basımı) yorumu:



Not: Zülfü Livaneli'den okuduğum kitapların yorumu:




  • Claire Legrand Öfkelidoğan
Çok sevilen fantastik serinin ilk kitabı. Bu ay mutlaka okuyacağım. Beklentim yüksek.



You Might Also Like

10 yorum

  1. Gurur ve önyargı kitabını bende okumak istiyorum yaaa okuduğum kitap bitince başlayacağım 🌸

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok kitap okumuşsun😍Umarım haziran hedeflerini de okuyabilirsin😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bakalım haziran nasıl geçecek çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Liste kalabalıkmış, hepsini keyifle oku 😊

    YanıtlaSil
  4. Devlet'i dümdüz okumaktan ziyade hakkında yapılan incelemelerle beraber okumanızı tavsiye ederim. Hatta İngilizce okumanız rahatsa SparkNotes sitesinde çok güzel analizleri var her bölümün. Çok aydınlatıcı oluyorlar, kitabı okurken aklınıza gelmeyen bir sürü satır arası anlamı orada görebiliyorsunuz. Ben de Jane Austen okumak istiyorum ama bir türlü nasip olmadı :) Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu bilgi için çok teşekkür ederim bakacağım:) Mutlaka Jane Austen okumanızı tavsiye ederim. Gurur Ve Önyargı güzel bir kitaptır :)

      Sil