Anna Milbourne Dinozor

16:15:00

Çocuklarınıza kitap sevgisi aşılamak istiyorsanız bu kitap ile onların hayal gücünü geliştirebileceğinizi düşünüyorum. Dinozorların hayatını merak ediyorsa bence bu kitabı sevecektir. Tabiki bu kitabın çocuklar için yazıldığını dikkate almanız gerekiyor. 

Eski zamanlarda  ormanın bir yerinde bir Stegosaurus (dinozor türlerinden biri) yavrusunun yumurtasından çıkarak dünyaya merhaba der. Büyüdükçe bu ormanın ilerisini merak ederek ormandan çıkar ve  ormanın dışında yaşadıklarını okuyacaksınız.

Kitap +3 yaş için. (Kapağında öyle yazıyor.) 

Kitabın içindeki resimler ile anlatılanlar bir araya geldiğinde çocukların güzel vakit geçireceği en sonunda ise onların düşünmesini sağlayacak.

Ben bu kitabı okurken yanımda 5 yaşında bir çocuk vardı. Hatta kitap onundu ve ben kitabı okurken resimlere bakarak bana sorular sordu. Neden böyle oldu? Bu ne? Bunun dişleri büyük gibi konuşmalar geçti aramızda.

Eğer çocuklarınız için bir kitap arayışındaysanız çocuğunuzun bu kitabı seveceğini düşünüyorum. Onunla birlikte güzel bir etkinlik yapacaksınız.


You Might Also Like

10 yorum