Bruno White Get What You Want (Ne İstiyorsan Elde Et)

21:27:00

Hayatın koşturmacası içinde aslında ne istediğimize karar vermeden günler geçiriyoruz. Peki ne istediğinizi kendinize sordunuz mu? İstediğiniz için çaba sarf ediyor musunuz? Ya da ne yapacağınızdan emin değil misiniz? Eğer isteğinizi bulmak ve onu hayatınıza dahil etmek istiyorsanız bu kitap size göre.

İlk başta ne istediğinize karar vermeniz gerekiyor. Bu hayatta ne istiyorum ben? sorusunun cevabını bulmanız gerekiyor. Bu soruya cevap verdikten sonra amacınız için üç şey çok önemli olacak.
1-Sabır
2-Pratik
3- Süreklilik/Israr

Kitap dokuz bölümden oluşuyor ancak son bölüm diğer sekiz bölümün özeti niteliğinde olduğu için ben sekiz bölümden bahsedeceğim. 

İlk bölüm "Gerçekte Ne İstiyorsun?" 
Çoğu kişiye bu soru sorulduğunda verdikleri cevap ya bilmiyorum ya da hiç düşünmedim oluyor. Yazar bunun nedenini de zamanı boşa harcama, sosyal medyayı fazla kullanma ve gelişen hayatın bize kolaylıklar sunacağını düşünmemizden kaynaklanması olarak görüyor.
Sessiz bir ortamda telefonu ve bilgisayarı kapatıp kağıda beş ana hattan oluşan soruların cevabını vermeni istiyor.
Bu ana hatlar:
-İş hayatın
-Paran
-Kişisel hayatın
-Sağlığın
-Katkın
Daha sonra senin için hangileri önemliyse en fazla üç tane seçerek yoluna devam edeceksin.

İkinci bölüm "Doğru Yola Hedef Koymak"
Hedeflerini gözden geçirerek onları neden yapmak istediğine karar vermen gerektiğini anlatıyor. Daha sonra hedeflerini gerçekleştirmek için uygulayacağın methodlardan bahsediyor.

Üçüncü bölüm "İstediğini Elde Etmede Plan"
Bu bölümde planın öneminden bahsediyor.

Dördüncü bölüm "İstediğini Elde Etmede Düşüncelerini Kontrol Etme"
Bilinçaltındaki ve bilinçteki düşüncelerin kontrol edilmesinden bahsediyor.

Beşinci bölüm "İsteğini Elde Etmede Mental Düşüncenin Geliştirilmesi"
İçsel düşüncelerin nasıl geliştirilebileceğinden bahsediyor.

Altıncı bölüm "İsteğini Elde Etmede Çekim Yasası"
Düşünce yoluyla istediğin bir şeyi gerçeğe dönüştürebilme durumuna çekim yasası deniliyor.  Kısaca ne düşünüyorsan o'sun anlamına geliyor. Bu yasadan bahsediyor.

Yedinci bölüm "İsteğini Elde Etmede Güven"
Güvenin yaşam ve istekler üzerindeki etkisinden bahsediyor.

Sekizinci bölüm "İsteğini Elde Etmede Günlük Rutinler"
Hedefin için günlük yaptığın işlerin öneminden bahsediyor.

Kitabın dili anlaşılır ve sadeydi. Kitapta yaptığı açıklamaları örnekler vererek desteklemiş. Bu sayede okuyucu bu düşünceleri kafasında oturtabiliyor. Ben kişisel gelişim türündeki kitapları okumayı severim. Bana bir şeyler kattığını düşünürüm. Bu kitap da istekleriminiz hayatımız için önemini anlamamı sağladı.

Kitabın Türkçesi maalesef yok. Ancak ingilizcesinin de sizi yoracağını sanmıyorum.Seviye olarak B1 seviyesi olarak gördüm ben. Eğer kitabı okumak isterseniz e-kitap olarak Amazon sitesinde bulunmaktadır. Oradan bakabilirsiniz.

Link:

https://www.amazon.com/dp/B088FG7HHV/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=getwhatyouwant&qid=1589247547&s=digital-text&sr=1-1


You Might Also Like

8 yorum

  1. Kişisel gelişim okuyamıyorum hiç. Ne zaman başlasam yarım kalıyor ama bu kitap aslında tam ihtiyacım olan konular içeriyor. Belki bir gün okumayı başarabilirim ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okumayı başarırsın ben kişisel gelişim kitaplarından çok fayda gördüm :)

      Sil
  2. Kişisel gelişim kitaplarını hiç hayatıma uyarlayamıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah mutlaka uygula ben çok faydasını gördüm :)

      Sil
  3. Harika bir yazı Fulden, ne istediğini bilmeyen hiçbir şeye sahip olamaz. Çok teşekkürler bu güzel yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim ben teşekkür ederim asıl :)

      Sil
  4. Birçok konuda baya bir şey katan güzel bir kitaba benziyor😊

    YanıtlaSil