This Means War (İyi Olan Kazansın)

20:03:00

Filmin içinde aksiyon olsun ayrıca romantik-komedi de olsun istiyorsanız bence aradığınız film işte bu. Önceden uyarmam gerekiyor filmin sonu belki sizi tatmin etmeyebilir. Klişe bir son düşüncesinde olabilirsiniz. Ancak bazı sahneler o kadar komikti ki ve aksiyon bölümleri de yerindeydi. Dediğim gibi orta beklenti ile başlamanız gereken bir film.

Filmde kendinize soracağınız soru kesinlikle şu:
"Arkadaşımı mı seçeyim yoksa aşkımı mı?" 

Günümüzde insan ilişkilerine baktığınızda ana hatlardan biridir bu konu. Aşk ve arkadaşlık ilişkileri bana göre ince bir ip gibidir. Bir şey olur ve kopmaya başlar. Sonra da kopar gider. Tabi bunu dostluk için demiyorum. Çünkü bana göre arkadaşlık ve dostluk farklıdır. 

Filmin konusuna gelecek olursam;
 CIA'de ajan olan iki arkadaş (genelde dost yazmışlar ama bence arkadaş ve yaşayacakları sınavdan sonra dost olup olmayacakları belli olacak) düşmanlarına karşı mücadele ederken bir anda aynı kadına aşık olduklarını fark ederler. Ve karşımızda aşk üçgeni..

Bu aşk üçgenini yıkmak yani bir seçim yapması gereken Lauren. Eğer kadın onların birbirini tanıdıklarını bilseydi o zaman ona kızardım ancak bilmediği için kendince kendine uygun birini arama yöntemi olarak ikisi ile görüşme kararı alıyor. Tabi ben karşımdaki kişiyi uyarırdım ancak Lauren ikisinin haberi olmadan bu işi yapacağını sanıyor. Tabi ikisinin de bu durumu bildiğinden haberi yok.



 Filmin başrollerinde Reese Witherspoon, Tom Hardy ve Chris Pine yer alırken yönetmeni ise Joseph McGinty Nichol (McG). Film 2012 yılı yapımıdır.

Bana göre öylesine vakit geçirmelik bir film oldu. Dediğim durumları dikkate alarak izlemenizi öneririm.

"Daha iyi olanı değil seni daha iyi hissettireni seçmelisin."
IMDb puanı: 6.3
Benim puanım: 7.0
Keyifle Seyirler :)





You Might Also Like

6 yorum

  1. Güzel bir film gibi teşekkürler🌸🎥

    YanıtlaSil
  2. Daha önce görmemiştim, keyifli bir filme benziyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla beklentiye girmeden izlenecek keyifli bir film :)

      Sil
  3. Daha önce duymadığım bir yapım.Reese Witherspoon iyi bir oyuncu anlatım için teşekkürler😍

    YanıtlaSil