Mayıs Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

18:35:00

Nisan ayında evde olduğum için yapılacak en iyi şey diyerek kitap okuyup bloga yorumlarını yazdım. Geçen ay 17 kitap okumuşum. Hepsinin yorumu blogumda mevcut. Okuma anlamında gayet verimli bir ay oldu. Farklı tarzlardan güzel kitaplar okudum. Geçen ay okurum diye seçtiğim kitaplardan 4 tanesini okumuşum. Mayıs ayında seçtiklerimden daha fazla okurum umarım diyerek nisan ayı okuduklarıma gelelim: 

  • Güney Bedir Aşk Zamanı

https://fuldenufacik.blogspot.com/2020/04/guney-bedir-ask-zaman.html


  • Haluk Tatar Dikili İlişkiler



  • Buğra Gülsoy Birinci Kıyamet (Güneşin Battığı Yer)







  • Sarah Andersen Big Mushy Happy Lump (Musmutlu, Yumuş Yumak)






Gelelim mayıs ayında seçtiklerime:

Bu ay nisan ayında başladığım üç kitap kitabı ve önceki aylarda koyduğum kitapları da ekledim. Ayrıca okumam gereken kitapları da ekleyerek bir liste oluşturdum. Bakalım bu ay nasıl olacak? 

  • Özlem Binel Sırbende
Çok güzel yorumlar okuduğum bu kitabı bu ay mutlaka okuyacağım. 
  • Lev Tolstoy İnsan Ne İle Yaşar?
Herkesin çok beğendiği bir eser. Benim de mutlaka okumam gerektiğini düşündüğüm için listeye ekledim. 
  • Muharrem Kaşıtoğlu Beyoğlu Masalı
Güzel yorumlar okudum bu kitap hakkında bakalım nasılmış?
  • Jane Austen Biyografi Dizisi 3
Jane Austen benim çok sevdiğim bir yazardır. Bu yüzden yaşamını da merak ediyorum. Bu kitaptan beklentim yüksek.

Not: Jane Austen'den okuduğum kitapların yorumu:




Not: Gurur Ve Önyargı (Pride And Prejudice) filminin yorumu:


  • Theodore Dreisser İnsanlık Suçu 1-2
Geçen ay serinin ilk kitabına başladım. Hatta serinin son kitabını sipariş bile verdim. O gelinceye kadar ben de iki kitabı bitirmiş olurum. Şimdilik seriyi sevdim.

  • Hz. Aşk Meçhul Sevgili Aşkın 7 Sırrı
Şiir kitabı olduğunu biliyorum. Bakalım nasılmış?

  • Dr. Kamil Konur Şehidim Şahidim
Yazarın yaşadıklarını yazdığını biliyorum bu hakkında. Bakalım nasılmış?

  • Handan Yiğit Ruhumun Dalgaları
Yazardan okuyacağım ikinci kitap. Okuduğum ilk kitabı baya sevmiştim. Beklentim yüksek.

Not: Handan Yiğit'ten okuduğum kitabın yorumu:


  • Aslı K. Kızmaz Olmasa Da Olur
Çok merak ettiğim bir kitap. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Simon Montefiore Saşanka
Kitabın 329.sayfasındayım. Güzel ilerliyor bitince yorumunu yazacağım.

  • Fırat Öztürk Acz
Kitaba geçen ay başladım. Güzel ilerliyor. yazarın dilini beğeniyorum.

Not: Fırat Öztürk'ten okuduğum kitabın yorumu:


  • Olcay Şeker Gölgeler
Gerilim korku türünde bir kitaba benziyor. Güzel yorumlar okudum bu kitap hakkında. Bakalım nasılmış?

  • Seda Yekeler Sen De Konuşabilirsin
Dil öğrenme ile ilgili bir kitap. Bakalım nasılmış? Bu tarz kitapları ben severim.

  • Gökhan Tunç Nefes
Aylardır okumam gereken kitaplardan biri. Bu ay mutlaka okunacak.

  • Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
Aylardır okuyacağım kitaplardan biri daha. Bu ay mutlaka okuyacağım.





You Might Also Like

13 yorum

  1. Sen bayağı çalışkansın. Ben Nisan ayını bir kitapla kapattım. 😂 Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde canın sıkılması çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldım bize de bekleriz.

    YanıtlaSil
  3. 17 kitap büyük bir sayı gerçekten.. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Nisan ayında ne kadar çok okumuşsun, tebrikler ☺️
    Mayıs listendekilerden merak ettiklerim var, yorumlarını bekliyorum. Hepsini keyifle okursun umarım ☺️

    YanıtlaSil
  5. Harikasınız. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  6. Nisan ayında okuduklarından birkaç tanesi benim de merak ettiğim kitaplar.Mayıs ayı listeni de umarım tamamlarsın😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yardımcı olmuşumdur :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok güzel kitaplar seçmişsin, umarım hepsini okuyabilirsin bu ay :) Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil