Şubat Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar 2021

16:22:00

 Dolu dolu geçen bir ocak ayından sonra şubat ayının güzel geçmesini dileyerek yazıma başlıyorum. Ocak ayında yapamadıklarımı umarım bu ay yaparım.  Evde olduğum bugünlerde genel olarak yapmam gereken işleri yaptım. Bu yüzden okuma durumum ne çok fazla oldu ne de çok az. Geçen ay 10 kitap okumuşum. Okuduğum beş kitap listeden. Yani yine yarısı oluyor. Bu yarısında kaldım durdum. Bu ay bilerek fazla kitap koydum ki listeden fazla kitap okumuşum gibi gözüksün. (Tabi buna, umarım demekten elimden başka bir şey gelmiyor.)

Gelelim okuduklarıma: 

  • Nazan Demir Bay Virüs








  • Giovanni Pico Della Mirandola İnsanın Değeri Üzerine Söylev


Gelelim bu ay okumak istediklerime:
Öncelikle çok fazla kitap koyduğumun farkındayım. Ancak eleyemedim. O zaman hepsi olsun, diyerek koydum kitapları. Umarım bu ay güzel bir okuma olur da listenin çoğunu okumuş olurum. Listedeki çoğu kitap önceden okurum diye koyduğum ancak okumadığım veya başladığım kitaplar. Onları da bitirmek istiyorum. İlk başta onları yazacağım daha sonra diğerlerinden devam ederiz.
  • Virginia Woolf Mrs. Dalloway
  • Alper Kale Kan Kılıcı Ve Ateş Ejderhaları Kader
  • Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
  • Merry E. Wiesner- Hanks Tarihte Toplumsal Cinsiyet
  • Tuğba Turan Adı Cemre Olacak
  • Eda Şahin Her Şey Kontrol Altında
  • Gökhan Tunç Nefes 1
  • J. Blanche S. Guilmault Une étrange disparition

  • Yiğit Kulabaş Bensiz Ayna
Kitabın arka kapağını okuduğumda baya merak ettim. "Sıra dışı bir büyülü gerçeklik romanı" yazısını okuduğumda beklentim yükseldi.

  • Emirhan Sarıca Kaktüs ve Lavinia 
Emirhan genç yaşında olmasına rağmen kalemini beğeniyorum. Bu kitabını okudum ve güzeldi. Bu ay tekrardan okuyacağım. Ben sevmiştim.

Not: Emirhan Sarıca'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Kamile Tilavel Fidan Raga Kimin Gerçeği?
Editör Yardımcılığını yaptığım bu kitabın severek editlemiştim. Çok güzeldi ve sonu beni etkilemişti. Sizi etkileyecek bir kitap arıyorsanız mutlaka bakın.

  • Kasper Colling Nielsen Kopenhag Dağı
Arka kapak yazısını beni çok etkiledi. Danimarka'nın orta yerine bir dağ dikilmesine karar verilir. Peki sonra ne olacak? İşte ben de bunu merak ediyorum.

  • Arzu Birol Bobby Brown'un Olağan ve Üstü Öyküsü
Arka kapak yazısı beni etkiledi. Beklentim baya yüksek.

  • Banu Özyürek Bir Günü Bitirme Sanatı
Öykü türünde kitaplar okumayı çok serim. Yazarın bu kitabıyla ilgili çok güzel yorumlar okudum. Beklentim yüksek.

  • Sait Dervişoğlu Ruhuma Mektuplar  
Kitabın geliri çocukların eğitimine gidecek. Bu yüzden şairi tebrik etmek istiyorum. Şiir kitabını okuduktan sonra yorumunu yazacağım.

  • Mehmet Ali Vurmak Şeytanın Günü Kayıp Kentin Laneti
Arka kapak yazısını okuduğumda merakım arttı. Bakalım nasılmış?

  • Funda Tümer Sanat ve 21.Yüzyıl
Sanat türünde kitaplar çok fazla okumadım. Bu yüzden benim için güzel bir başlangıç olacak.

  • Seçil Akaygün Cüntay & Şükran İlimsever Başarır Alıştığımız Gibi 
Korona günlerde ebeveyn olmak, sorunlar ve çözümler üzerine yazılmış bir kitap. Bence çocuğu olan herkes bu kitaba bakabilir.

  • Alper Kul Dışarıdakiler
Bu kitap hakkında beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Zülfü Livaneli Engereğin Gözü 
Yazarın kalemini çok seviyorum. Dokuzuncu eserini okuyacağım bu ay. Bence yazarın kitaplarına mutlaka bakın.

Not: Zülfü Livaneli kitaplarının yorumu:











You Might Also Like

8 yorum

  1. Yine dolu dolu planlar yapılmış. Ben de çok güzel plan yaparım ve büyük bir inatla bunlara uymayı reddederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa güldüm :) Ben de yaptım bakalım ne kadarını okuyabileceğim :)

      Sil
  2. Ben genelde aylık değil yıllık bir hedef koyuyorum. Çünkü bazı aylarda fazla bazı aylarda az kitap okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aslında öyle de yapılabilir ancak bende erteleme durumu oluyor o yüzden aylık daha rahat benim için :)

      Sil
  3. sizi gördükçe kendimi çok tembel hissediyorumm :) maşallah diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olur mu ben de tembelim aslında sadece blog ile uğraşıyorum o kadar :)

      Sil
  4. Bir kısmını yeni duydum ve merak ettim😊

    YanıtlaSil