Lauren Myracle Ay Işığının Altında Bir Catwoman Hikayesi

21:23:00

Tanıdığım ilk DC karakteri Batman'dır. Christian Bale'nin "Batman" rolüyle oynadığı üç filmlik seriyi izlemiştim. Sonra da diğer karakterleri merak etmiştim. Onların hayat hikayelerini, şimdiki hallerine nasıl geldiklerini. Üçüncü filmde Kedikız (Catwoman) da vardı. Şimdiki -yani filmde izlediğim haline- nasıl geldiğinin ilk adımını okumuş oldum. Anladığım kadarıyla kitabın devamı olacak. Çünkü Kedikız daha maceraya yeni başladı.


Zorlu geçen çocukluğunu okurken annesine sinir olacaksınız. Annesinin erkek arkadaşı Dernell'ın iğrenç davranışları -fiziksel ve psikolojik şiddet- bir gün Selina'nın (Catwoman) canına tak eder ve evden ayrılır. Dernell'i bir kaşık suda boğmak isteyebilirsiniz. Hele annesinin ses çıkarmayışı beni baya kızdırdı. Gözüne perde inmiş resmen.
Lisede de işler umduğu gibi gitmeyince oraya ait olmadığını yavaş yavaş anlar. Yeni hayatına doğru adım atmasının zamanı gelmiştir.

Evsiz yaşarken içindeki gücü fark eder. İşte biz de bu kitapta onun gücünü fark etmesini okuyacağız. Kendini keşfederken aynı zamanda hayat ile mücadelesini takip edeceğiz çizimlerle.

Güçlü, hayatını kendi çizdiği yolda yaşayan kadın karakterleri okumayı seviyorum. Selina (Catwoman) da onlardan biri. Ben severek okudum çizgi romanı.

Çizimlerin renk olarak lacivert-beyaz-siyah olarak yapmalarının nedeni sanırım kitabın isminden kaynaklanıyor. Ay ışığının gölgesinin temsili olabilir. Çizimlerde karakterlerin duygularını güzel resmetmişler. Ben okurken hangi karakter nasıl bir duygunun içinde olduğunu anladım. 

Benim okuduğum ikinci çizgi roman oldu. Çizimleri takip etmek, diyalogları okumak hoşuma gitti. Beni Gotham'a doğru bir yolculuğa çıkardı.

Çizgi romana başlamak isteyip ancak tereddüt ediyorsanız bu kitapla başlayabilirsiniz. 
DC karakterlerine merakınız varsa bu kitaba bakabilirsiniz.

"Bazı insanlar dedikodu yapar. Bu onların kontrolü ellerinde tuttuklarını düşünmelerini sağlar."

"Hayatımızı değiştirecek bir şey bir anda olur."

"Ama günün sonunda, neyin "gerçek" olup olmadığını kim bilebilir ki?"

"İnsanlar sadece görmeyi bekledikleri şeyi mi görüyor?"



You Might Also Like

8 yorum

  1. hiç çizgi roman deneyimim olmadıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez deneyimleyeceksen buna bakabilirsin :)

      Sil
  2. Çizgi roman hiç okumadım ama merak ediyorum. Çizimli olan kitapları okumayı çok severim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çizgi roman okumak harika hissettiriyor bana. Her ay bir tane okumaya çalışıyorum 😊

    YanıtlaSil
  4. Konusu ilgi çekici merak ettim okuyabilirim😊

    YanıtlaSil