Jill Shalvis Holiday Wishes

15:03:00

Yazarın kalemi ile tanışma kitabım bir serinin novellası oldu. Heartbreaker Bay serisinin #4.5 -Bu şekilde bahsedildiği için buraya da öyle yazacağım.-  kitabı. Kısa bir kitap olduğu için bence böyle demişler.

Bu arada seriye direkt dalış yaptığımı kitap hakkında araştırma yaptıktan sonra fark ettim. Ancak bu durum sorun oluşturmuyor. Serinin içinde olan bireyler teker teker ele alındığı için -bir devamlılık olmadığı için- rahat bir şekilde okudum.

Romantik komedi türünde okurken sizi eğlendiren sonunu bildiğiniz o çıtır çerez kitaplardan. Yeni yıl temalı olduğu için özellikle bu kış günlerinde okurken zevk alacağınız bir kitap.Yazarın kalemini baya sevdim. Okurken gülümseyerek okudum. Oluşturduğu dialoglar ve anlatım şekli insanın içini ısıtıyor bu sayede keyif alarak okuyorsunuz.

Serinin bazı kitaplarını Nemesis Yayınları Türkçe'ye çevirip basmış. Bu kitabın Türkçesi yoktu. -Varsa da ben bulamadım.- Seriyi merak ederseniz kitaplara bakabilirsiniz. Ben listeme ekledim bile.

Sean O'Riley, abisinin düğün arifesi güzel geçsin diye güzel bir otelde yer ayırtır. Arkadaş grubuyla -Seride onların hikayeleri de var.- gidecekleri bu otelde onu bekleyen bir sürpriz vardır. 16 yaşındayken bir gece birlikte olup bağlanmaktan korktuğu için arayıp sormadığı Charlotte (Lotti) Hartford'u resepsiyonun arkasında gördüğünde pişmanlık onu etkisi altına almıştır bile.

Lotti ise bu terk edilmişlikten sonra düzgün bir ilişkisi olamayan, planlı biridir. Yıllar sonra onu gördüğüne ne yapacağını bilemez haldedir. Bu karşılaşmadan sonra yaşanılan olayları okuyoruz bu kitapta. "Biri sizi kaderiniz ise onu karşınıza yeniden çıkarır." diye bir söz vardır. Bu sözü düşündüm kitabı okurken.

Yazar, Sean'ın pişmanlığını o kadar güzel hissettirdi ki bana, bazen ikinci bir şansın verilebileceğinin güzel bir kanıtıydı. Lotti ise yeniden kırılmaktan korktuğu için kendine kalkan oluşturmuş. Okurken ona hak veriyorsunuz. Ben şahsen verdim. 

Hani sonunu bilirsiniz yine de keyifle okursunuz işte bu kitap benim için bu kategoriye giriyor. Serinin diğer kitaplarına da bakacağım mutlaka. Eğer bu tarz kitaplardan hoşlanıyorsanız mutlaka bakın.

"I’m going to live life to the fullest, Sean. No regrets.”

"You don’t leave your past in the past, it’ll destroy your future. You’ve got to live for what today’s offering, not for what yesterday took away from you."



You Might Also Like

8 yorum

  1. Güzel bir kitaba benziyor. Okuma listesine ekleyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  2. Bazen, ne kadar klişe de olsa, mutlu sonla biteceğini bildiği kitaplar okumaya ihtiyacı oluyor insanın. Kitaplara göz atacağım. 😊

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz kitapları seviyorum, yıllar sonra gelip aşkların tekrardan alevlenmesi vs. Yazarın kitabını okudum diye hatırlıyorum, hatta sevmediğimi de hatırlıyorum. Belki bir şans daha veririm başka kitaplarına. :)

    YanıtlaSil
  4. Konu ne kadar banel olsada bazı kitaplar anlatım tarzıyla okutuyor insana o içtenlik hissi geçiyor gerçekten. Ben ilk defa görüyorum dairenin sayende. Merak ettim doğrusu görürsem alayım bakalım. Ellerine sağlık ❣️

    YanıtlaSil