Ocak Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2021)

19:40:00

Yazıma bu senin güzel ve sağlıkla geçmesine umarak başlıyorum. 2020 zorlu bir yıldı. 2020 editör yardımcılığı yaparak ve görme engellilere matematik dersi vermem dışında kitap okuyup dizi, film izleyerek geçti. Umarım bu yıl bazı hayallerimi gerçekleştirebilirim.

Lafı daha fazla uzatmadan aralık ayında okuduklarıma geçiyorum:
Geçen ay on tane kitap okumuşum, hepsinin yorumu blogumda mevcut. Aralık ayı benim için film ve dizi izleme ayı oldu. Onların da yorumunu paylaşacağım mutlaka.
Listedeki beş kitabı okumuşum. Okuduğum kitapların yarısı listeden. Fena değil.
Okuduklarım:
  • Kenan Demir Gökyüzü Ormanı










Gelelim bu aya:
Aralık ayında başladığım ancak henüz bitirmediğim kitaplar, listemde olan kitaplar, etkinlik için koyduğum kitaplar derken baya kitap koymuşum. Umarım bu ay güzel bir okuma gerçekleştirebilirim. 

Önceden listeye eklediğim, başlayıp geçen ay bitiremediğim kitaplara öncelik vereceğim. Onlar hakkında bu listelerde baya yorum yaptığım için ilk onların hangi kitaplar olduğunu yazacağım.
  • Gökhan Tunç Nefes
  • Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
  • Gül İrepoğlu Fiyonklu İstanbul Dürbünü
  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
  • Alper Kale Kan Kılıcı Ve Ateş Ejderhaları
  • Virginia Woolf Mrs. Dalloway
  • Seda Yekeler Sen De Konuşabilirsin
  • Zülfü Livaneli Sevdalım Hayat
  • Zülfü Livaneli Mutluluk
Bu kitabın yıllar önce filmini izlemiştim ancak net hatırlamıyorum. Bu yüzden kitabı okumak benim için güzel olacak. 

Not: Zülfü Livaneli'den okuduğum kitapların yorumu:







  • Batu Alp Hapishane
Roman olduğunu düşündüğüm bir kitap. Arka kapak yazısı ilgimi çekti. Bakalım nasılmış?

  • Eda Şahin Her Şey Kontrol Altında 
Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum. Beklentim çok yüksek.

  • Nedret Kılıç Kornelyus'un Ezgisi
Mitolojik öğelerin içinde bulunduğu bir kitap. Bu tarzda pek kitap okumadım. Bakalım nasılmış?

  • Hakan Özkan Beni Unutma Ben Sana Sevmeyi Öğrettim
Yazardan okuyacağım ikinci kitap. İlk kitap denemelerden oluşuyordu. Tahminen bu kitap da öyledir. Bakalım nasılmış?

Not: Hakan Özkan'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Giovanni Pico Della Mirandola İnsanın Değeri Üzerine Söylev
Bu kitaptan beklentim çok yüksek. Baya merak ediyorum.

  • Ahmet Karacan Anlatacak Bir Şey Yok
Öykü türünde olan bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Burcu B. Bilgin Alo Anne Benim Ben
Kitabın kapağını çok sevdim. Arka kapağı bende, güzel bir roman okuyacağım, hissi verdi. Bakalım nasılmış?

  • Burak Yetişmez Tanrısal Arınma
Yazardan bir kitap okumuştum. Bu da ikinci kitabıymış. Anlatım dilini biliyorum. Bu kitapta bakalım beni neler bekliyor?

Not: Burak Yetişmez'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Merry E. Wiesner- Hanks Tarihte Toplumsal Cinsiyet
Bu kitabı baya merak ediyorum. İçindekiler bölümüne baktığımda kapsamlı bilgilerin beni beklediğini anladım. Beklentim yüksek.

  • Juliette blanche Sarah Guilmault Une étrange disparition
Her ay Fransızca kitap okumaya karar vermiştim. Bu ayki kitabımın da bu olmasını istedim. Bakalım nasılmış?

  • Bala Atabek En Sevdiğim Şarkılar
Bu kitap hakkında güzel yorumlar okumuştum. Bakalım nasılmış?





You Might Also Like

10 yorum

  1. Yıl oldu 2021. Ben hala yaptığım okunacaklar listelerine uyamıyorum. 🙄 Şimdiden keyifli okumalar. 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kitaplar okumuşsun ve okumaya devam ediyorsun valla. Arada Bi kaç tanesinin yorumunu merak ediyorum. Bende bir liste yapacağım bu gün gaza geldim bakalım 🙈🐞

    YanıtlaSil
  3. Dolu dolu bir ay olacak gibi görünüyor. Merak ettiklerim var yorumlarinizi bekliyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel görünüyor, keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Okuma listesini hiç bu şekilde ay olarak planlamamıştım. Güzel bir fikir olmuş emeğine sağlık 😊

    YanıtlaSil