Eylül Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2019)

22:59:00

Aslında bu seriye önceden başlamıştım ancak sadece 5 ay yapmışım. Daha sonra tekrardan istendiğini fark edince eylül ayından başlatmak istedim. Bu arada bu listelere pek uyamıyorum ama okumadığım her kitabı önümüzdeki aylarda listeye ekleyeceğim. Böylece gözümün önünde olurlar ve bende okurum diye düşünüyorum.

Yazıdan önce ilk başta Ağustos ayında okuduklarımı yazacağım. On tane kitap okumuşum biri hariç hepsinin yorumu blogda var. Okumak istediklerinizi, merak ettiğiniz kitapların yorumlarını okumak isterseniz linklere tıklayabilirsiniz.



https://fuldenufacik.blogspot.com/2019/08/sunay-akn-makiler.html
  • Jason Matthews Kızıl Serçe 
https://fuldenufacik.blogspot.com/2019/08/jason-matthews-kzl-serce.html
  • Francis Spufford Altın Tepe 
  • Pelin Yılmaz Yetişkinler İçin Beslenme Çantası 
  • José Saramago Kabil 
  • Emine Yıldızgil İkizlerle Yaşam 
  • Andrew Rainier Be Positive (Pozitif Olmak)
  • Simge Ceylan Şairlerin En Güzel Sözleri (Seçme Sözler) 
  • Can Bonomo Delirmek Belirmektir
Gelelim eylül ayı listeme: Şimdi şunu söylemem lazım, listeyi yapıyorum ama nedense pek uygulamakta başarız oluyorum. Ben de okuyamadığım kitapları bir sonraki ay okumak için listeden çıkarmıyorum. Böyle yapınca sanki vicdanen de rahat hissediyorum. 


  • Sevim Ak Lodos Yolcuları: 
Her ay Can Yayınlarından bir kitap okuma etkinliğine katıldım. Ve bu ayki kitabımı ilk imzalı kitaplarımdan biri olan Lodos Yolcuları kitabını seçtim. Çocuk kitabı ama ben bu tarzda kitaplar okumayı çok severim. Bakalım beni neler bekliyor?

  • Birol İnan Kalbim Pera: 
Kitabı 20 Eylül'de çok güzel bir grup ile okuyacağım. Okuduğum yorumlardan kitabın beğenildiğini fark ettim. Bakalım kitap nasılmış?

  • Marc & Angel Chernoff Mutluluğa Geri Dönüş
Kişisel Gelişim türünde kitaplar okumayı çok seviyorum. Bana bir şeyler kattığını ve yeni şeyler öğreniyorum ve öğrendiklerimi hayatımında uyguluyorum. Bakalım beni neler bekliyor? 

Okuduğum Kişisel Gelişim kitaplarının blogdaki yorumları:









  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını
Bu yazarı merak ederek almıştım bu kitabı. Her ay bir tane Ayrıntı Yayınlarından bir kitap okuyacağım. Bu ayki kitabım da bu olsun istedim. Yazarın dilini çok merak ediyorum. Umarım severim.

  • Tezer Özlü- Ferit Edgü Mektuplaşmaları "Her Şeyin Sonundayım"

Tezer Özlü'yü çok severim. Okuduğum 6 kitabı da severek okudum. Sevdiğim yazarlardan biri. Bu yüzden de bu kitaptan beklentim yüksek.

Tezer Özlü'den okuduğum kitapların yorumu:







  •  M. Reis Korkut Zindandan Haykırış
Merak ettiğim kitaplardan biri daha. Okuduğum yorumlardan dolayı beklentimin yüksek olduğu bir kitap daha. Bakalım beni neler bekliyor?

  • Oğuz Atay Tehlikeli Oyunlar
Yazardan okuyacağım ilk kitap olacak ve bu yüzden çok heyecanlıyım. Beklentim çok yüksek bu yüzden. Bakalım neler bekliyor beni?

  • Katharina Burdekin Swastika Geceleri
Bu kitaba Ağustos ayında başlamıştım ancak bitiremedim. Bu ay devam edeceğim ve okuduğum kadarıyla ilginç bir kitaba benziyor. Yorumunu bitirdikten sonra yazacağım.

  • Rupi Kaur Milk And Honey (Süt Ve Bal)
Her ay bir tane Ingilizce kitap okuyorum. Bu ay da şiir kitabı okumak istedim. Bakalım sevildiği kadar var mı?

  • Victor Hugo Notre Dame'in Kamburu
Merak ettiğim bir klasik kitap. Konusunu hep ilgimi çekmiştir. Bakalım neler bekliyor beni?

You Might Also Like

13 yorum

  1. Umarım hepsini okursun. Ben geçen ay hiç okuyamadım bu ay okuyabileyim diye yeni kitap sipariş ettim bakalım olacak mıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bazen öyle oluyor ama yeni aya yeni güzelliklerle girmişsin umarım istediğin gibi olur bu ay :)

      Sil
  2. O kadar klasik okudum ama Victor Hugo Notre Dame'in Kamburu'nu daha bende okuyamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya merak ettiğim bir kitap bu ay okuyabilirsen haber vermen yeterli :)

      Sil
  3. Umarım hepsini okuyabilirsin tehlikeli oyunlar benim de listemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuyamazsam da önümüzdeki aya atacağım bakalım :) Tehlikeli Oyunlar kitabını çok merak ediyorum bakalım :)

      Sil
  4. Notre Dame'in Kamburu ve Tehlikeli Oyunlar merak ettiğim eserlerden, yorumunu bekliyorum. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum okuduktan sonra hemen gireceğim yorumlarını çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Notre Dame'in Kamburu benim de merak ettiğim kitaplardan. Victor Hugo'yu çok severim. Eminim çok güzel yazmıştır.

    Tezer Özlü-Ferit Edgü mektuplaşmalarında benim favori yazarım Ferit Edgü. Ondan fazla kitabını okudum. Hatta Tezer Özlü'nün kardeşi Demir Özlü'yle olan mektuplaşmalarını da okudum. Bu kitabı da okumak isterim.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferit Edgü ile tanışmak için sabırsızlanıyorum ben :) Notre Dame’ın Kamburu kitabından da beklentim yüksek çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ağustos ayında on tane kitap okuduğunuzu belirtmişsiniz. Bu gerçekten çok iyi bir sayı. Tebrikler.
    Notre Dame'nın Kamburu, yıllar önce okumuştum. Neredeyse hiç bir iz kalmamış. En kısa zamanda tekrar okumayı düşünüyorum. Okuduğunuz ve okumayı düşündüğünüzü kitapların bir çoğu bana yabancı. Haberdar olmak da güzel. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim :) Zaten amaçlarımdan biri de bilinmeyen kitapları da öne çıkarmak :) belki okuyan kişiler yeni kitaplardan faydalanmak ister diye. Notre Dame’in Kamburu yorumlardan anladığım kadarıyla en çok istenen ve bilinen bir kitap :) güzel yorumunuz için tekrardan teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: en güzel aşk kitapları

    YanıtlaSil