Emine Yıldızgil İkizlerle Yaşam

12:22:00

Annelik kutsaldır. Anneler başımızın tacıdır. Peki annelerin istediği tek şey nedir? Çocuklarının mutluluğu. Hamilelik, doğum, doğum sonrası bakım, çocuğun okula gitmesi ve onun en iyi şekilde büyümesi derken ömürlerini çocukları için adamış anneler. Emine Yıldızgil'in de ikizlerine sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim.

Bu kitapta Emine Yıldızgil'in kendi deneyimleri ile yazdığı ikiz çocuklarının bakımı ile ikiz annelerinin başucu yapacağı bir kitap. Kendi deneyimlerini yazması bence kitabı etkili hale getiren en önemli unsurlardan. Okurken anne adaylarının (özellikle de ikiz çocuk bekleyen annelerin) hayatına yön verecek. Kitapta annelerin karşılaşacağı problemleri sade ve anlaşılır bir dili aktarmış. Ayrıca kitapta kendi anılarından kesitler ve anne adaylarına önerilerin olduğu bölümler de var. 

Bir bebeğin bakımı ne kadar zor ise ikiz bebeklerin bakımı ise ondan daha zor ve kıymetli olduğunu bir kere daha anladım. Hamilelik dönenimin önemi, doğum ve doğum sonrasının annenin stressiz olmasının önemini bir kere daha anladım. Bu yüzden anne adaylarını ve anneleri strese sokmamak gerekiyor.

Bu kitapta bebek bakımım önemini onun büyümesinde izlenecek yöntemleri okurken not edeceğinizi düşündüğüm bir çok yer var. Bu yüzden kitabı okurken not alabileceğiniz bir defteri yanınıza koymanızı tavsiye ederim. Çocuk gelişimi ile ilgili bir kitap arıyorsanız ya da ikiz bebek bekliyorsanız bu kitaba bakmanızı tavsiye ederim.

"Bebeklerinize vermeniz gereken en önemli hediye mükemmel bir anne olmak için aradığınız bilgi değildir. Onlar için harcadığınız zaman ve sevgidir. Kendi sesinizi dinleyin ve en iyi cevabı bildiğinize güvenin..."


You Might Also Like

2 yorum

  1. İkizleri oldum olası sevmişimdir. Ailemde olduğu için belki bende de olur diye umuyordum. Kızımın doğumundan sonra bakımında o kadar zorlandım ki iyi ki ikizim olmamış dedim. Evet, çok sevimliler ama bakımları inanılmaz zor. Allah ikiz annelerine kolaylık versin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet çok sevimliler ama bakımı cidden zor kocaman bir amin diliyorum 🙏🏻

      Sil