Ekim Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2019)

13:37:00

Eylül ayının bitimiyle ekim kendini gösterdiği şu zamanda eylül ayında neler yapmışım derken buldum kendimi. Öncelikle 9 kitap okudum bu ay. (Bir kısmı listede olan kitaplar bir kısmı canım o kitabı okumak istediği için okunan kitaplar oldu.) 

Eylül ayındaki listenin linkini aşağıya ekledim. İsterseniz bakabilirsiniz.

https://fuldenufacik.blogspot.com/2019/09/eylul-aynda-okumay-planladgm-kitaplar.html

Gelelim eylül ayında okuduklarıma: 

Dipnot: Bahsedeceğim 9 kitabın 7'sinin yorumu blogumda mevcut. Linklerini ekleyeceğim. Yorumunu yazamadığım 2 kitabın da yorumunu bu ay bloga yazacağım.


  • Birol İnan Kalbim Pera

  • F.Scott Fitzgerald Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi




  • Tezer Özlü- Ferit Edgü Mektuplaşmaları Her Şeyin Sonundayım


  • Ramazan Çetin Tacirin Notları
  • Muallim Naci Ömer'in Çocukluğu
Evet listede olanlar ve bir anda okumaya karar verdiğim liste bu şekilde. Şimdi ekim ayında okumayı planladığım kitap listesinden bahsedeyim. Öncelikle eylül ayında listede olan ve benim okumadığım kitapların hepsini ekim ayı listesine ekledim. Ve ekim ayında okuyacağım etkinlik kitapları ve benim okumak istediklerimle dolu dolu bir liste oldu. Önceden dediğim gibi listeyi hazırlıyorum ama uygulama konusunda biraz acemiyim. Bakalım ay sonunda neler olacak?

Listedeki Kitaplar:

  • Sevim Ak Lodos Yolcuları
"Her ay Can Yayınlarından bir kitap okuma etkinliğine katıldım. Ve bu ayki kitabımı ilk imzalı kitaplarımdan biri olan Lodos Yolcuları kitabını seçtim. Çocuk kitabı ama ben bu tarzda kitaplar okumayı çok severim. Bakalım beni neler bekliyor?" Geçen ay eklenen ve benim okuyamadığım bir kitap. Umarım bu ay okunacak.

  • Marc & Angel Chernoff Mutluluğa Geri Dönüş,
"Kişisel Gelişim türünde kitaplar okumayı çok seviyorum. Bana bir şeyler kattığını ve yeni şeyler öğreniyorum ve öğrendiklerimi hayatımında uyguluyorum. Bakalım beni neler bekliyor?" Geçen ay eklenen ve benim okuyamadığım bir kitap. Umarım bu ay okunacak.

Okuduğum Kişisel Gelişim kitaplarının blogdaki yorumları:









  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını

"Bu yazarı merak ederek almıştım bu kitabı. Her ay bir tane Ayrıntı Yayınlarından bir kitap okuyacağım. Bu ayki kitabım da bu olsun istedim. Yazarın dilini çok merak ediyorum. Umarım severim." Mükemmel bir yazar olduğunu söyleyebilirim. Kitapta 232. sayfadayım ama diline bayıldım. En kısa sürede bitirip yorumunu gireceğim.

  • M.Reis Korkut Zindandan Haykırış
"Merak ettiğim kitaplardan biri daha. Okuduğum yorumlardan dolayı beklentimin yüksek olduğu bir kitap daha. Bakalım beni neler bekliyor?" Geçen ay listeye eklenen ve benim okumadığım bir kitap daha. Bu ay okumayı planlıyorum. 

  • Oğuz Atay Tehlikeli Oyunlar
"Yazardan okuyacağım ilk kitap olacak ve bu yüzden çok heyecanlıyım. Beklentim çok yüksek bu yüzden. Bakalım neler bekliyor beni?" Bu ay mutlaka okumak istediğim kitaplardan biri daha.

  • Victor Hugo Notre Dame'in Kamburu
"Merak ettiğim bir klasik kitap. Konusunu hep ilgimi çekmiştir. Bakalım neler bekliyor beni?" Bu ay mutlaka okunacaklar arasında.

  • Marc Levy L'Etrange Voyage De Monsieur Daldry
Kitabın Türkçesi var mı diye araştırdım ancak satışı olmadığını gördüm. Merak ettiğim güzel yorumlar okuduğum bir yazar. Fransa'ya gittiğimde kendime aldığım beş kitaptan biri. Her ay Fransızca bir tane kitap okumaya karar verdim. Bakalım nasıl olacak?

  • Bayram Yıldızgil Cihan Alkan Osmanlı'dan Hikayeler
Tarih konulu kitapları severim. Bu yüzden bu kitabı da listeme ekledim. Bakalım nasılmış?

  • Gabino Iglesias Karnağız
Konusunu okuduğumda ilginç bir kitap olduğunu düşündüğüm için bu ay okumak istiyorum. Beklentim yüksek.

  • Selçuk Atay Cahit Zarifoğlu Acz ile Ceht Arasında Bir Ömür 
Biyografi tarzında kitaplar hep ilgimi çekmiştir. Bu yüzden merak ediyorum kitabı. Beklentim yüksek.

  • Merryliss Taylor Ve aşk S*çtı
Günümüz aşklarının ne hale geldiğini anlatacağı bir kitaba benziyor. Benim ilgimi çekti baya merak ediyorum.

  • Salih Kaya Merhametsiz
Konusunu okuduğumda ilgimi çeken bir kitap oldu. Beklentimin yüksek olduğu bir kitap. Bakalım beni neler bekliyor?

  • Ayşe Aycan Kesici Başucu Dostları
İsmi ile beni kendine çeken bir kitap oldu. Sıcacık bir hikaye okuyacağım gibi bir his var. Bakalım neler olacak?

  • Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
Zaman yolculuğu olan her film, kitap ben de bir merak uyandırır. Ne olacak? Nasıl olacak? gibi sorular kafamda dolaşır. Bu yüzden beklentim yüksek.

  • Cecelia Ahern P.S. I Love You
Filmini izlemiştim. Konusunu anlatışını beğenmiştim. Kitabı olduğunu görünce hemen okumak istedim. Bu ayki Ingilizce kitabım bu olsun istedim.

  • William Shakespeare Macbeth
Güzel bir grup ile 8 ekimde okumaya başlayacağız. Tiyatro eserlerini çok beğeniyorum. Bu yüzden beklentim baya yüksek.

Not: William Shakespeare'den okuduğum diğer kitabın yorumu:



You Might Also Like

7 yorum

  1. Merhaba Fulden. Ziyaretime gelmişsi, mutlu oldum. İyi okumalar dilerim. 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben de ziyaretime gelmene çok sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İyi okumalar, umarım planladığınız kitapları okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. fowles ve atay en sevdiklerimdeen :) fransız teğmenin filmi de güzeel :) swastika ve ferit tezer aklımdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransız Teğmenin Kadını kitabının yarısına geldim çok güzel ilerliyor :) Oğuz Atay da mutlaka okumacak :) umarım okuduğunda seversin iki kitabı da ben severek okudum :)

      Sil
  4. Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: en güzel aşk kitapları

    YanıtlaSil