Ekim Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

13:14:00

 Eylül ayı bitip ekim ayına yeni girdiğimiz bugünlerde yeni ay için okuma listemi hazırladım. geçen ay on kitap okudum ve altısı geçen ay okumak için seçtiğim kitaplardandı. Bu yüzden hoşuma gitti. yavaş yavaş oturtacağım sanırım. Tabi eylül ayı benim için çok yoğun geçti. Editör Yardımcılığı'nın yanında görme engellilere matematik dersi vermeye başladım. Bu yüzden okumaya ayırdığım zaman azaldı. Ancak bu ay plan yaptım ve okumaya ayıracağım zamanı arttırdım. 

Güzel geçen eylül ayında okuduklarıma gelelim. Okuduğum bütün kitapların yorumu mevcut. Linklerini de ekleyerek yazıyorum.

  • Güler  Öztaşkın Cinnet Kafesi




  • Mecit Ömür Öztürk Dervişin Teselli Koleksiyonu 





  • Metin Uca Tanrı Vermiş Pırasa, Hiç Yenir Mi Yarasa!?

Gelelim ekim ayı planıma: Öncelikle aylardır listeye koyduğum, okumaya başladığım ancak devam edemediğim kitapları listeme ekledim.
Bu kitapların direkt ismini yazacağım çünkü geçen ay bahsetmiştim kitaplardan. Eylül ayında okumayı planladığım kitaplar yazısını buraya ekliyorum. Merak ettikleriniz varsa oradan bakabilirsiniz.


O kitaplar:
  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
  • Platon Devlet
  • Biyografi Dizisi Jane Austen
  • Gökhan Tunç Nefes 1-2
  • Mehmet Akif Duman Bir Arabesk Masalı
  • Kate Mascarenhas Zaman Yolculuğunun Psikolojisi
Bu ay amacım bu kitapları okumak. Çünkü aylardır listeye ekliyorum ama bitiremedim.
Şimdi listedeki diğer kitaplardan bahsediyorum.
  • İrvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
Bu kitaba başladım ve o kadar güzel ilerliyor ki bayılarak okuyorum.
  • Clarissa P. Estés Kurtlara Koşan Kadınlar
Bu kitap hakkında baya güzel yorumlar okudum. Çok güzel bir grupla okuyacağım bu kitabı.
  • Zülfü Livaneli Son Ada
Yazarın kalemini çok seviyorum ve beklentim çok yüksek bu kitaptan. Yazardan dört kitap okudum. Ve hepsini de severek okudum.

Not: Zülfü Livaneli'den okuduğum kitapların yorumu.





  • Osman Kurt Öfke
Editör yardımcılığını yaptığım bir kitap daha. Bu yüzden yeri bende ayrı olacak. Bir iddia sonucunda yaşanılan olaylara şahit olacaksınız.

  • Erkin Saçar Liderim Öğretmenim
Eğitim alanıyla ilgili olduğunu düşündüğüm bir kitap. Bakalım beni neler bekliyor?

  • Alki Zei Mor Şemsiye
Araştırma yaparken karşıma çıkan bir kitap. Beklentim yüksek.

  • Alper Kale Kan Kılıcı ve Ateş Ejderhaları Kader
Seri bir kitap olan bu eser hakkında güzel yorumlar okumuştum. Bakalım beni neler bekliyor?



You Might Also Like

10 yorum

  1. Umarım fırsatın okumaya oluuur 🤗

    YanıtlaSil
  2. Kurtlara Koşan Kadınları ben de merak ediyorum😊

    YanıtlaSil
  3. Mor Şemsiye ve Kurtlara Koşan Kadınlar'ı ben de merak ediyorum, yorumlarını bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Eylül güzel kitaplarla geçmiş, Ekim ayında okunacaklar içinde şimdiden keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  5. merakla bekliyor olacağım yeni gelen yorumları :))

    YanıtlaSil