Eylül Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

13:46:00

Benim için güzel geçen Ağustos ayının sonuna geldik. Editör Yardımcılığını yaptığım üç kitap birkaç gün önce elime ulaştı bu yüzden çok mutluyum. Hatta Eylül ayında ikisinin yoruma gireceğim. Konularını biliyorum ama bir okuyucu gözüyle okuyacağım kitapları. Ağustos ayında on bir kitap okudum. İki kitabın editini ve bir tane de ön okuma yapınca ister istemez kitap okuma  süremi azalttım. ama verimli ve güzel kitaplar okuduğumu düşünüyorum. Ancak geçen ay seçtiklerimden sadece ikisini okumuşum. Bu ay buna biraz daha dikkat ederek okuyacağım kitapları.

Gelelim okuduğum kitaplara:

  • Sarah Andersen Herding Cats










Gelelim Eylül ayındaki planıma:
 
Bu ay, önceden başladığı ancak bitiremediğim kitaplara ağırlık vereceğim. Bu sayede yarım kalan kitaplarımı bitirmiş olurum. Ben, birden fazla kitabı aynı anda okuyabiliyorum. Bu benim için sorun olmuyor ancak sizin için sorunsa bu yöntemi denemeyin.
Ayrıca bu ay yapılacak etkinliklere de katılmak istediğim için listeyi bu şekilde oluşturdum. Bilerek fazla kitap koymadım. Şöyle düşündüm: 'Bu kitaplar biterse ekleme yaparım.' Umarım bu ay bunu başarırım.

Şimdi kitaplara geçiyorum:

Öncelikle  şu anda okuduklarımdan bahsedeceğim.
  • Metin Uca Tanrı Vermiş Pırasa, Hiç Yenir Mi Yarasa!?
2020 yılında Dünya'yı etkileyen en önemli olay Korana Virüsü hakkında ironik bir anlatımla yaşananları anlatıyor. Ben severek okuyorum. Şu an 42.sayfadayım. Bugün bitiririm diye düşünüyorum.

  • Biyografi Dizisi Jane Austen
Baya severek okuyorum. Jane Austen hakkında bilmediklerimi öğrenmek hoşuma gidiyor. Eğer Jane Austen'in kitaplarını seviyorsanız mutlaka bakın.

Not: Jane Austen'den okuduğum kitapların yorumu:




Not: Pride And Prejudice filminin yorumu:

  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını
Bu kitap o kadar güzel ilerliyor k bitirmesin diye okumuyorum ama bu ay bitireceğim.

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera
Türk yazarlardan fantastik türde kitaplar okumak istiyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. Ben daha yarısındayım ama güzel ilerliyor.

  • Mecit Ömür Öztürk Dervişin Teselli Koleksiyonu
Tasavvuf türünde kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitabı seversiniz. Ben şimdilik 45.sayfadayım.
  • Gökhan Tunç Nefes 1-2
Şimdilik serinin başlarındayım ama güzel ilerliyor. Farklı bir konusu var.

  • Platon Devlet
Baya severek ve düşünerek okuyorum. Bu yüzden uzun sürdü ancak sindirerek okumanız gereken bir kitap.

  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
Serinin son kitabı. Seri bitmesin diye biraz erteledim ancak bu ay okuyacağım çünkü sonunu da merak ediyorum.

Not:

İlk kitabın yorumu;

İkinci kitabın yorumu:

  • Mehmet Akif Duman Bir Arabesk Masal
Geçen ay okumak istediğim ancak okuyamadığım bu kitabı bu ay okuyacağım. Çok güzel yorumlar okudum bu kitap hakkında.

  • Murat Çelik Eve Dönmeyen Hayvan 
Kitabın ismi ilgimi çok çekti ve öykü türünde yazıldığı için de baya merak ettim. Beklentim yüksek.

  • Güler Öztaşkın Cinnet Kafesi 
Editör Yardımcılığını yaptığım kitaplardan biri. Kitap konu olarak; bir kadının bir kişi yüzünden yaşadıklarını anlatıyor. Kadına psikolojik ve eylemle yapılan şiddetin yaşamdaki etkisini okuyacaksınız. Detaylı yorumunu yazacağım tabiki. 
  • Asena Özbağ Heykel Cinayetleri
Editör Yardımcılığını yaptığım kitaplardan biri. Polisiye türünde kitaplar okumayı seviyorsanız bu kitabı kesinlikle seveceksiniz. Ben düzenlemesini yaparken katil kim diye baya merak ederek okumuştum. Detaylı yorumu yazacağım tabiki.



You Might Also Like

6 yorum

  1. Çok güzel kitaplar seçmişsin Umarım hepsini okuyabilirsin 🙈

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller 😍😍😍 arda gözüme kestirdiğim kitaplar varr yorumlarını bekliyorum ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettiklerin varsa bana yaz mutlaka öne çekmeye çalışayım :)

      Sil
  3. Ağustos ayında bir sürü kitap okumuşsun😍Eylülde de istediklerini okursun umarım😊Bu yazıların kitap konusunda çok güzel fikir oluyor kalemine sağlık🤍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bakalım bu ay ne olacak :) çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil