Asena Özbağ Heykel Cinayetleri

12:40:00

Editör yardımcılığını yaptığım kitabın yorumu ile karşınızdayım. Polisiye türünde kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitabı severek okuyacağınızı düşünüyorum. Ben düzenlemesini yaparken; 'Acaba katil kim?' sorusunu sorarak merakla yaptım. Ve katilin kim olduğunu tahmin edemedim. Yazar olayları birbirileri ile hem içe içe yerleştirmiş hem de gizemi çözmek sanıldığı kadar kolay değil. İşte benim için polisiye kitaplardan beklediğim husus, beni şaşırtması. Bu kitap beni gerçekten şaşırttı.

Sizleri Komiser Hızma ve ekibinin yanına götüreceğim. Eskişehir'de işlenen seri cinayetlerin izini araştıran bu ekibin başına neler gelecektir?

Katil maktullerini zehirleyerek; -kanlarında pestisit maddesi bulunuyor- onları sanki sahneye çıkacaklarmış gibi giydirerek; (mavi etek, sarı kazak, kırmızı ayakkabı) bu güzel kombine ek olarak, her maktulde rengi değişen çantalar ve anlamsız notlar bırakıyordu. Belki de en acımazsız olanı, her maktule yedi tane heykel yutturuyordu. Evet maktullere heykel yutturan bir seri katil. Peki katil kim ve neden bu cinayetleri işlemiş?

Kitabın Eskişehir'de geçmesi hoşuma gitti. Yeni yerler keşfetmeyi sevenler, kitabın içinde yer alan yerleri merak ederek araştırabilir. 

Kitapta katili araştırırken yaşanılanları okurken geçmiş-günümüz arasında yolculuk yapacaksınız ve bazı olayların sanıldığı gibi gerçekleşmediğini fark edeceksiniz.

Bazı olaylarda gülerken, bazılarında şaşırıp üzüleceksiniz. Hayat sanıldığı kadar açık değil, bazı karmaşalar ise sanıldığı kadar karmaşık değil. Elinize aldığınız gibi bir çırpıda okuyacağınız ve sizi etkileyecek bir kitap.

Sevilen bir masala bir de farklı bir bakış açısı ile bakacağınız bir kitap. Eğer polisiye türünde kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız ve sizi şaşırtacak bir kitap arıyorsanız bu kitaba mutlaka bakmanızı öneririm. 

"Ne aradığınızı bilmeden bir şey aramak dünyanın en zor işidir."



You Might Also Like

12 yorum

  1. Ayy çok güzel bir kitap gibi duruyor benim tarzımmm buu ellerine sağlık 🌸🌸

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için thanks :)

    YanıtlaSil
  3. Koyduğunuz son noktaya bayıldım. Kitabıda merak ettim 🌿

    YanıtlaSil
  4. oleey peki severim tabiii, eline de sağlık ayrıcaaaaa işin için yanii :)

    YanıtlaSil
  5. En son yazdığın söz ne kadar güzel bir sözmüş. Polisiye türüne bayılırım. :)

    YanıtlaSil
  6. Polisiye kitaplara bayılırım bu kitaba da bakacağım😍

    YanıtlaSil