Christine Bell Sürpriz Balayı

17:30:00

 Hayatınızın belki de en güzel günlerinden biri de düğün günüdür. O gün sanki bir değişim, yeni bir hayatın başlangıcı gibi bakılır. Tıpkı Lacey Garrity'nin düşünceleri yeni planları gibi..

Ancak hayat ona sürprizini yaparak daha bir gün bile evli olmadığı adamı düğün günüde otelin çamaşırhanesinde bir kadın ile yarı çıplak yakalar. Üstelik kadın, Lacey'in arkadaşlarından olan Becca'dır. Bu şok ile ne yapacağını bilemeyen Lacey, kendisini en iyi arkadaşı Cat'ın abisinin yanında kendi balayı yeri olan Porto Riko'ya giderken bulur. Fakat gittiği kişi onun için beklenmeyen kişidir. Cat'in abisi Galen onun ilk aşkıdır ve Galen onun bu duygularından habersizdir. 

Taa ki bu balayına birlikte gidene kadar. Aralarındaki çekim Porto Riko'nun büyüsü ile artar ve olanlar olur. 

Galen ve Lacey kendilerini akışa bırakarak bu tatilin tadını çıkarmaya karar verirler. Tüm sorumluluklar iki haftalığına arkalarında kalacaktır. Fakat atladıkları bir detay vardır. Bu detaya rağmen aşkları devam edecek midir?

Klasik bir aşk romanı. Kitapta +18 yaş içerikler bulunuyor. Bu durum sizin için önemliyse bu konuya dikkat edin. 

Eğlenceli, kafa dağıtmalık bir aşk romanı. Sonunu tahmin edeceğiniz sizi yormayan kitaplardan. Lacey ve Galen'ın yaşadıklarını, duygularını okuyoruz. 

Kitap aslında seri kitabıymış ama ikinci kitap kız kardeşinin aşk hayatından bahsediyor. (Arka Kapak yazısını okudum.)

Eğer aşk romanları okumayı seviyorsanız bakabilirsiniz ancak beklentiniz fazla yüksek olmasın.

"Ben bana dürüst ve sadık olacak ve beni dünyadaki her şeyden çok sevecek birini istiyorum."


You Might Also Like

2 yorum