Ağustos Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

16:14:00

Mükemmel geçen temmuz ayından sonra ağustos ayı gelip çattı. Temmuz ayında yeğenimin gelmesi ve hayatımda ilk defa deneyimlediğim editör yardımcılığına adım attım. Öğrenmem gereken o kadar bilgi varmış ki öğrenirken kendimi mutlu hissediyorum. Temmuz ayında dört kitap editledim. İncelenmesi gereken o kadar detay var ki onların inceliklerini öğreniyorum. Kendim için mükemmel bir adım attım. Bu yüzden temmuz ayını 11 kitap ile tamamladım. Önceden okurum dediğim kitaplardan sadece üç tanesini okumuşum. Umarım bu ay seçtiklerimden daha fazla okurum diyerek temmuz ayında okuduklarımı yazıyorum.

Bu arada temmuz ayında okuduğum bütün kitapların yorumunu bloga yazdım. Linklerini de koyacağım. Merak ettiğiniz bir kitap olursa bakabilirsiniz.

Gelelim okuduğum kitaplara:


  • Gülseren Akdaş Ada
https://fuldenufacik.blogspot.com/2020/07/gulseren-akdas-ada.html


  • Sevinç Kuşoğlu Mavi Kuş








  • Dan Gutman Mrs. Dole İs Out Of Control (Bayan Dole Kontrolden Çıkıyor) 


Ağustos ayında yine kendimi tutamayarak bir sürü kitap ekledim listeye. Kimi aylardır listemde kimisini de bu ay ekledim. Umarım bu ay seçtiklerimden daha çok okurum.

Gelelim listeye;

  • Platon Devlet
Bu kitaba haziran ayında başlamıştım. Çok güzel ilerliyor. Bu ay mutlaka bitirip yorumlayacağım.

  • Olcay Şeker Gölgeler 
Geçen ay olduğum yerdeyim. Bu ay mutlaka bitireceğim.

  • Rövşen Abdullaoğlu Bu Şehirde Kimse Yok Mu?
Kitabın 180.sayfasındayım. Sizi etkileyecek bir eser. Bitirince yorumunu yazacağım.

Not: Rövşen Abdullaoğlu'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Mehmet Akif Duman Bir Arabesk Masalı/ Hattatın Vav İle İmtihanı/ Gassal
Yazarın birçok ödülü bulunmaktadır. Bu yüzden beklentim çok yüksek. Bakalım beni neler bekliyor?
 
  • Can Ataşoğlu En Derin Mavide Yalnızlığım
Bu kitabı geçen ay okuyacaktım ama kısmet olmadı. Bu ay umarım okurum.

  • Tuğba Turan Adı Cemre Olacak
Merak ettiğim bir kitap. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Erhan Tatlıdilli Bir Yeni Evlilik İsteğiniz Var
Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

  • Mecit Ömür Öztürk Dervişin Teselli Koleksiyonu
Tasavvuf türünde bir kitaba benziyor. Bakalım nasılmış?

  • Gökhan Tunç Nefes 1
Aylardır listemde olan bir kitap daha. Mutlaka bu ay okuyacağım.

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera 
128.sayfasındayım. Bu ay mutlaka bitireceğim. Fantastik türünde kitap okumayı seviyorsanız bakabilirsiniz.

  • Ali Eryılmaz Enheduanna
Bu kitap hakkında çok güzel kitaplar okudum. Beklentim çok yüksek, bakalım nasılmış?
 
  • Mustafa Seyfi Lacivert Uçurtma Manifestosu 
Şiir kitabı. Okuduktan sonra yorumunu yazacağım.

  • Özlem Binel Sırbende
Aylardır listemde olan bir kitap daha. Mutlaka bu ay okuyacağım.

  • Biyografi Dizisi Jane Austen
37.sayfadayım. Birçok bilgi öğreniyorum. Bitince yorumunu yazacağım.

Not:  Jane Austen'den okuduğum kitapların yorumu:




Not: Pride And Prejudice filminin yorumu:


  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
Severek okuduğum serinin son kitabı. Neler olacağını baya merak ediyorum. Bu seriye mutlaka bakmanızı öneririm.

Not: 

İlk kitabın yorumu,


İkinci kitabın yorumu,




You Might Also Like

12 yorum

  1. Ohh mis gibi güzel kitaplar içim açıldı yorumlarını merakla bekliyorum 🌸🌸

    YanıtlaSil
  2. Çoğu yazarı ilk defa duyuyorum. Umarım Ağustos ayı hedefine ulaşırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bakalım bu ay neler olacak :)

      Sil
  3. Liste çok güzel görünüyor, umarım hepsini keyifle okursun :)

    YanıtlaSil
  4. dreiser, austen, platon filan dışındakiler bilinmeyenler, tanınmayanlar herhaldee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazarlar bakalım kitapları nasılmış :)

      Sil
  5. Liste harika gözüküyor canım

    YanıtlaSil
  6. Editör yardimcılığına başlamana çok sevindim. Tebrikler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim bakalım beni neler bekliyor :)

      Sil