Aralık Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

15:35:00

 Zorlu geçen kasım ayından sonra yılın son ayı olan aralık ayı için kendime bir liste hazırladım. Tabi listeyi hazırlarken abartmışım ancak olan oldu, diyerek kasım ayında okuduklarıma geçiyorum.

Kasım ayı biraz zorluydu. Bu yüzden okuduğum kitaplara fazla odaklanamadım. 8 kitap okudum ve hepsinin yorumuda blogumda mevcut. Yorumlarının linkini de bu yazıya koyacağım. Listede olan beş kitabı okumuşum. Yani okuduğum kitap sayısına göre yarısından fazlasını okumuşum. bu ay daha fazla kitap okumak istiyorum. Bakalım nasıl bir ay olacak?

Kasım ayında okuduklarım:

  • Buğra Gülsoy İkinci Kıyamet (Güneşin Doğduğu Yer)






  • Arzu Uçar Bir Küçük Delilik


Gelelim aralık ayına:

Önceden listeye eklediğim, başlayıp geçen ay bitiremediğim kitaplara öncelik vereceğim. Onlar hakkında bu listelerde baya yorum yaptığım için ilk onların hangi kitaplar olduğunu yazacağım.

  • Platon Devlet
  • Clarissa P. Estés Kurtlara Koşan Kadınlar
  • Orhan Bahtiyar Vecihi
  • Erhan Tatlıdilli Bir Yeni Evlilik İsteğiniz Var
  • Alkı Zei Mor Şemsiye
  • Gökhan Tunç Nefes
  • Mehmet Akif Duman Bir Arabesk Masal
  • Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
  • Gül İrepoğlu Fiyonklu İstanbul Dürbünü
  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
  • Alper Kale Kan Kılıcı Ve Ateş Ejderhaları
  • Biyografi Dizisi Jane Austen

  • Lüset K. Fins Kor Sancısı
Kitaba başladım. İçinde yedi öykü bulunan bir kitap. Ancak öykülerin içine aktarılanları uzun uzun yorumumda bahsederim.

  • Gaston Leroux Le Fantome de l'Opéra (Operadaki Hayalet)
Fransızca kitaplarıma başlamak için seviye kitaplarını tercih ettim. Uzun yıllar önce müzikalini izlemiştim. Baya etkileyeci bir kitap.

  • Kenan Demir Gökyüzü Ormanı
İçinde 13 tane öykü bulunan bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Virginia Woolf Mrs. Dalloway 
Yazarın kalemini baya seviyorum. Bu kitap hakkında beklentim yüksek.

Not: Virginia Woolf'tan okuduğum kitabın yorumu:


  • Gabriel Garcia Marquez Yüzyıllık Yalnızlık
Yazardan bir kitap okumuştum. Kalemini çok seviyorum. Bu kitapla ilgili çok güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

Not: Gabriel Garcia Marquez'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Zülfü Livaneli Sevdalım Hayat
Livaneli'nin hayatını anlattığı bu kitabı baya merak ediyorum. Beklentim baya yüksek.

Not: Zülfü Livaneli'den okuduğum kitapların yorumu:









You Might Also Like

6 yorum

  1. Bu yıl ilk baharda çok iyi kitap okudum. O kadar iyiydi ki, kendi kendime nazar değdirdim. Bir kaç ay hiç okuyamadım. Kasımda biraz toparlanır gibi oldum. Bu ay daha verimli bir ay olsun istiyorum. Bakalım artık. Umarım okunacaklar listeni tamamlarsın ve daha da önemlisi, okuduklarından dilediğince keyif alırsın. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen okuma durumları istediğiniz gibi olmuyor bu yüzden kendimizi zorluyoruz ancak bazen akışa bırakmak gerekiyor umarım bu ay istediğin gibi olur :)

      Sil
  2. Kurtlara Koşan Kadınlar benim de merak ettiğim bir kitap.Şimdiden keyifli okumalar☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de baya merak ediyorum onu :)

      Sil
  3. Muhtesem bir liste olmus. Ins verimli bir okuma ayi olur.��

    YanıtlaSil