Suat Er Kayalıklar Altında

20:44:00

Bir saatin insanların hayatını nasıl değiştirdiğine şahit olmak ister misiniz?

Öncelikle yazarın hayal gücünün kuvvetli olduğunu söylemem gerekiyor. Betimlemelerin olduğu, yaşanılan olayların gerçek dışılığını okurken kendinizi bir anda o dünyanın içinde buluyorsunuz. Gerilim-korku türünde fazla kitap okumasam da bu kitap beni etkiledi. 

Hannah'ın babası Larry çalışmak için Alaska'ya gider. Geri döndüğünde eve bir saat ile gelir. işte o saat Hannah'ın ve ailesinin hayatını sonsuza kadar değiştirecektir.

Lanetin, et parçalarının, isin, siyahın bulunduğu bir roman... Kasabadan uzak bir yerde olan kayalıkların bulunduğu bir evde yaşayan Hannah için kabusun, yaşamaya çalışmanın zorluklarıyla geçen bir mücadele veya maceraya tanık olacaksınız.

Saatlerin laneti sadece Hannah'ın ailesini değil tüm kasabayı sarmışken organlarını kesip intihar edenler, psikoloji bozulan insanların betimlemeleri de sizi karşılıyor. 

Artık bu dağ evinden kurtulması gerektiğini anlayan Hannah, kızı ile kayalıkların altındaki o şeylere yakalanmadan kaçıp kurtulacaklar mıdır?

Gerilimin bitmediği, mantığın yok olduğu, yaşamaya çalışmanın önemini buram buram hissedeceğiniz bir roman. Yazarın anlaşılır dili ile bir çırpıda okuyacaksınız bu kitabı. Bana göre bu kitabı okurken mantığınızı bir kenara bırakın. Çünkü yazar bir lanetin sonuçlarını ve nedenlerini kendi hayal dünyasını da ekleyerek kaleme aktarmış.

Eğer korku ve gerilim türünde eserler okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. 

"Kimse mükemmel değildir. "





You Might Also Like

8 yorum

  1. Bu ara aldığım kitaplara daha başlayamadım benn. Kitap gördükçe alasım geliyor. Eline emeğine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  2. Gerilimi cok severim, hatta bu aralar sadece gerilim ve dedektif romanlari okuyabiliyorum. Kitap oldukca ilgi cekici gprunuyor sadece et parcalari vb rahatsiz olur muyum acaba dedim. Yine de merak ettigim icin bir bakacagim. Kaleminize saglik~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek okursun. Rahatsız olur musun ben de emin değilim. Enteresan bir kitaptı

      Sil
  3. Gerilim türünde kitap okumamıştım bu baya iyi gibi🤭

    YanıtlaSil
  4. Gerilimi seviyorum. Merak uyandırdın şimdi. 😂

    YanıtlaSil