Kasım Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

14:29:00

Zor günler yaşadığımız ekim ayı geçip gitti. 30 ekimden beri kafamı toplamam biraz zor oldu. Umarım böyle bir olay bir daha yaşanmaz. Editör Yardımcılığı, Görme Engellilere matematik dersi (13 kasımda bitecek çünkü 15 kasımda sınava girecekler.) derken bu ay Fransızca dersleri almaya başladım. Bakalım nasıl olacak? Şimdilik çok güzel ilerliyor.

Ekim ayında 12 kitap okudum. Ancak listemde bulunan kitaplardan sadece ikisini okumuşum. Öncelik verdiğim (ayırdığım) kitaplara dokunmamışım bile. İşte bu ay bunu umarım yoluna koyarım. Okuduğum bütün kitapların yorumu blogda mevcut.

Gelelim okuduklarıma: 

  • Ömer Alkan Kan




  • Lucy Tapper & Steve Wilson Oskar & Lili Bir Dönüşüm Hikayesi






  • Sevda Sarıkaya Ya Evde Yoksam (Bir Alzheimer Güncesi)


Gelelim kasım ayındaki listeme: Öncelikle geçen aylarda da olan kitapları bir arada yazacağım. Çünkü onlar hakkında konuşmuştum ancak daha okuyamadım. Bu yüzden önceliklerim onlar olacak. Umarım bu listeye sadık kalarak ilerlerim.

Önceki aylarda da listede olan kitaplar:

  • Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
  • Biyografi Dizisi Jane Austen
  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 3
  • Alkı Zei Mor Şemsiye
  • Mehmet Akif Duman Bir Arabesk Masal
  • Clarissa P. Estés Kurtlara Koşan Kadınlar
  • Gökhan Tunç Nefes 1
  • Platon Devlet
Diğer kitaplar:

  • Arzu Uçar Bir Küçük Delilik 
Öykü türünde kitaplar okumayı çok severim. Yazarın  Dış Kapının Mandalı eseri 2015 yılında Yaşar Nabi Nayır Öykü ödülü almış. 

  • Gül İrepoğlu Fiyonklu İstanbul Dürbünü
Kitabın içini karıştırırken fotoğrafların olması merakımı arttırdı. Bakalım nasılmış?

  • Suat Er Kayalıkların Altında
Güzel yorumlar okuduğum merak ettiğim bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Hakan Karakaya Çirkin
Beklentimin yüksek olduğu bir kitap.

  • Erhan Tatlıdilli Bir Yeni Evlilik İsteğiniz Var
Bu kitap hakkında çok güzel yorumlar okudum. Eğlenceli ve akıcı bir kitapmış. Bakalım nasıl?

  • Buğra Gülsoy İkinci Kıyamet
Serinin ilk kitabını çok sevmiştim. Bu yüzden bu kitaba başladım ve çok güzel ilerliyor. Bitirdikten sonra yorumunu yazacağım.

Not: Serinin ilk kitabının yorumu:


  • Orhan Bahtiyar Vecihi
Kitabın arka kapağını okuduğumda baya merak ettim kitabı. Beklentim çok yüksek.

  • Lou Andreas- Salomé  Feniçka
Bu kitap çok seviliyor. Ben henüz okumadım ancak beklentim baya yüksek.

  • Zülfü Livaneli Son Ada'nın Çocukları
Geçen ay okuduğum Son Ada kitabında yaşanılan olayları bir çocuğun gözünden okuyoruz bu kitapta. Okumaya başladım, güzel ilerliyor. Bitince yorumunu yazacağım.

Not: Zülfü Livaneli'nden okuduğum kitapları yorumu:








You Might Also Like

8 yorum

  1. Ömer Alkan'ı sayende tanıdım, Zülfü Livaneli'nin kitaplarını merak ediyorum, listen muazzam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Alkan’ı sevdiysen ne mutlu bana ❤️ Livaneli çok iyi bir yazardır mutlaka okumanı tavsiye ederim ❤️

      Sil
  2. dreiser ilgi çekiyoooo listedee :)

    YanıtlaSil