Samer Chidiac 7 Minutes Motivation

20:32:00

 Yaşanılan İzmir Depremi'nden sonra hayatın önemini bir kere daha anladık. Yaşadıklarımız, sevinçlerimiz, üzüntülerimiz, sinirlerimiz, sıkıntılarımız, kırgınlıklarımız uçup bizi karşıladı sanki. Empati kurmayı öğrenmemiz gerektiğini gösterdi bize. 

İşte bu kitapta da yaşadığınız günü sanki hayatınızın son günüymüş gibi yaşamanız gerektiğini, görünen olayların aslında göründüğü gibi olmadığını,  tek bir maddenin hiçbir işe yaramadığını düşünürken o madde başka bir madde ile birleştiğinde belki de işimize yarayacağından habersiz olduğumuzu, insanları tanımadan yargıladığımızı en önemlisi de kendi değerimizi anlamamız gerektiğini anlatıyor. 

Kendinize olan güvenin önemine dem vuruyor.

Kitap kısacak bir kitap ama içindekilerin anlamı büyük.  Daha uzun olsaydı benim için daha iyi olurdu. Derinlemesine bu konular anlatılabilirdi. Kitabı İngilizce okudum. Dilinin sizleri yoracağını sanmıyorum. Eğer sizi dil olarak yormayacak bir kitap arıyorsanız bence bu kitaba bakabilirsiniz. 

Kitap kişisel gelişim türünde yazılmış. Bu türden kitap okumayı seviyorsanız hoşunuza gidecektir. Kitabın Türkçesi sanırım yok, ben bulamadım.

Bir konuyu anılarından veya bildiği bir hikayeyi aktardıktan sonra asıl anlatmak istediği amacı anlatıyor. 

Ben severek okudum. Bana birçok şey kattığını düşünüyorum.

"“I WILL MAKE IT… and when I do, I will Change my life!”
That day, my Life changed… I started living everyday as if it was my last, with no regrets… Every day I meet someone who matter to me, I act as if it’s the last day I will see him/her…"

“Dream as if you’re going to Live Forever… and Live as if you’re going to Die Tomorrow.”

"DON’T JUDGE ME
UNTIL YOU KNOW ME
DON’T UNDERESTIMATE ME
UNTIL YOU CHALLENGE ME
& DON’T TALK ABOUT ME
UNTIL YOU TALK TO ME!"

"Never judge people by their outer appearance because you never know what they may be holding inside."

"In all the books I’ve read and wrote, something in the human mind has always captured my interest."



You Might Also Like

4 yorum