Songül Ünsal Çok Şeyden Habersizdim

21:27:00

Hayat devam ederken yaşanılan olaylar seni üzebiliyor. Bu üzüntünün iki taraf için de geçerli olmasını istersin ancak üzüntüyü sadece senin yaşadığını fark ettiğinde hayatını şekilendirmenin zamanı gelmedi mi?

"Daha az yadırga, daha az yargıla ve daha az eleştir. Bırak, ben biliyorumcular gibi olmayı kendi doğrularına sarıl ve başkalarının doğrularını kurcalama. Herkes ne ile mutlu ise öyle yaşasın. sen kendi hayatın odaklan. Daha fazla onayla ve kabul et. Şimdiye kadar bir türlü başaramadığın şeylerin öyle olması gerektiğini ve şimdiden sonra her şeyin senin hayrın, bereketin, huzurun ve neşen doğrultusunda olumlu yönde sana geleceğini, seni bulacağını onayla ve kabul et. Hayatın içine dal ve mutlu olmayı seç. Çok fazla düşünerek kaybettiğin zamanlara acımadan yaşa.
Kendine daha fazla değer ver. Değer yargılarını gözden geçir. En önemlisi de korkma. Daha az korkmayı denersen zamanla kormadan adım atmaya alışır ve cesaretini her zamankinden daha sağlıklı düşünerek toplar, olması gerektiği gibi yol alırsın. Alıştıra alıştıra kendini sıkmadan ve bunaltmadan yaşam tarzını ve düşünce yapını sana iyi gelecek şekilde tüm bunlara dikkat ederek değiştireceksin."

İşte bu kitap ana hatlarıyla size bu soruyu soruyor. Kendini yeniden sevmeye, mutsuzlukları ve üzüntülerinin ne olduğunu anlayıp hayatını yeniden düzenlemeye hazır mısın? Sana değer veren kişiler ile değer vermeyen kişileri düşünmenin zamanı gelmedi mi? Kırıldığın yerden açacak bir çiçeğin açmasına izin vererek mutluğunun kapısını aralamalısın.

Kitap kişisel gelişim kitabı gibi görünse de yazar okuyucularına naif dili hayat ile ilgili öğütler veriyor. Deneme olarak yazılmış satırlar, güzel sözler karşılayacak sizi.

Habersiz olduğunuz konuları ya da görmek istemediğin durumları görmenin zamanı gelmedi mi?

Hayat akıp giderken düşünmek istemediğin belki de düşündüğün ancak uygulamaktan korktuğun kararları uygulamanın zamanı şimdi. Koparılan dallarından yeniden çiçeklerin açmasının zamanı... Bunu isteyerek ve hayatında yavaşça uygulayarak mutluluğa adım atacaksın. belki bir anda olmayacak ama olacağına inanmalısın. 

Eğer bu tarz kitaplar okumaktan hoşlanıyorsan bu kitaba bakabilirsin.

"Kendinden vazgeçme ve kendini sev.    

"Nasıl isteyeceğin bazen istediğin şeyden bile daha önemli hale geliyor."

"İnsan isteklerini yaşamaya başladığında kolay kolay yorulmazdı."

"Işığını kendisini parlatmak için kullanan kimse yanaşmayın. Aksine ışığınıza ışık katan insanlarla birlikte olun."

"Kızıllıktaki ahengin umut anlamına geldiğini, umutsuz geçen bir geceyi deneyimleyenler anlayabiliyordu."

"İnsan kendisinden vazgeçince hayata dair güzel olan ne varsa silinir gider.  Sen kendine değer vermeye başladığında göreceksin ki güzellikler kendiliğinden gelecek. Unutma; sevdikçe güzelleşecek, sevdikçe iyileşeceksin."

"Geçmişle yaşanmaz belki ama geçmiş her zaman ayna tutar geleceğe, bakmasını bilirsen."

"Öğrendim ki herkese her şey anlatılmazmış. Gerçek dost olmayan zaten dinlemezmiş."

"İnsan kalbiyle bakamadığı şeyleri sevemez. Kalbi taşlaşmış bir insandan sevgi bekleyemezsin."

"İnsanlar da bir kitaptır."




You Might Also Like

8 yorum

  1. Kitabın kapağına bayıldım. 😍 Sözlerde muhteşem listeye aldım bunu

    YanıtlaSil
  2. watpedçi değil mi, önceki kitabını okuduydum, seviyom, okurum bunu daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bilmiyorum orada var mı yok mu :) güzel yazıyor ben sevdim :)

      Sil
  3. Ne güzel şeyler anlatıyormuş kitap😍Güzel bir kişisel gelişim kitabı☺️

    YanıtlaSil
  4. Cok ilgi cekici duruyor. Ben de listeme ekleyeyim. ����

    YanıtlaSil