Mart Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2021)

22:39:00

Benim için verimli geçti şubat ayı . On beş kitap okudum ve hepsi bana farklı bir yolculuk sundu. Kitaplardan on bir tanesi geçen ayki listemden. Bu durum beni çok sevindirdi çünkü yavaş yavaş listedeki kitapları okuduğumu fark ediyorum. Okuduğum kitapların çoğu da listedeki kitaplar olunca mart ayındaki listeyi daha özenli ve mutlulukla hazırladım. 

Okuduğum her kitabın yorumu blogumda mevcut. Buraya da linkleriyle koyacağım. Merak ettiğiniz bir kitap olursa yorumuna bakarsınız.

Gelelim okuduklarıma: 
  • Seçil Akaygün Cüntay & Şükran İlimsever Başarır Alıştığımız Gibi Değil







  • Juliette Blanche Sarah Guilmault une étrange disparition 



  • Lauren Myracle Ay Işığının Altında Bir Catwoman Hikayesi





Gelelim bu ay okumak istediklerime:
Geçen ay listemdeki çoğu kitabı okumuşum ancak okumadıklarımı ve üzerine de birkaç kitap ekledim bu ay. Bir de önceden ekleyip okumadıklarımı da ekledim.Yine fazla olduklarının farkındayım. Evdeyim, diyerek okuyacağımı düşündüm. Her zamanki gibi önceden yer alan, bazılarına başladığım kitapları yazacağım. Daha sonra da yeni eklediklerim ile devam ederim.

  • Hakan Karakaya Çirkin
  • Alki Zei Mor Şemsiye
  • Meltem Yılmaz Bütün Mümkünlerin Kıyısında
  • Gül İrepoğlu Fiyonklu İstanbul Dürbünü
  • Kasper Colling Nielsen Kopenhag Dağı
  • Tuğba Turan Adı Cemre Olacak
  • Eda Şahin Her Şey Kontrol Altında 
  • Burcu B. Bilgin Alo Anne Benim Ben
  • Irvin D. Yalom Nietzsche Ağladığında
  • Nedret Kılıç Kornelyus'un Ezgisi
  • Zülfü Livaneli Engereğin Gözü 
  • Yavuz Tecimer Piran
  • Alper Kul Dışarıdakiler
  • Gökhan Tunç Nefes 1-2
  • Merry E. Wiesner- Hanks Tarihte Toplumsal Cinsiyet
  • Virginie Grimaldi Il Est Grand temps De Rallumer Les étoiles
Fransa'da çok satanlarda olan bir yazar. Bu kitabın Türkçesini geçtiğimiz aylarda Yan Pasaj Yayınevi tarafından basıldı. Ben baya merak ediyorum.

  • Ertuğrul Bozkurt Deliliğin Sınırında
Editör yardımcılığını yaptığım bir kitap. Sizleri sorgulatacak bir kitap. Detaylı yorumunu yazacağım.

  • Abdullah Kundakçı Koşan Ay
Editör yardımcılığını yaptığım bir kitap daha. 10 yaş ve üzerinde olan çocuklar için hazırlanmış öykülerden oluşuyor. Detaylı yorumunu yazarım.

  • Ersin Doğan Uyanma Vakti
Bu kitapla ilgili güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

  • Şennur Kasa Portakal Kokulu Kız
Arka Kapak yazısını okuduğumda eğlenceli bir kitap okuyacağım hissi uyandı bende. Bakalım nasılmış?



You Might Also Like

10 yorum

  1. Bol okumalı bir ay diliyorum hepimize. Listeme eklediklerim de var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için güzel okumalı bir ay olsun :) umarım severek okursun eklediklerini :)

      Sil
  2. bol okumalı mart diliyorum :) okumadığım kitapların da yorumlarına bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım severek okursun :)

      Sil
  3. 2-3 kitap okuduğumda öpüp başıma koyuyorum, bu konuda iyisin. Umarım katlanarak daha çok okursun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka yapacak bir şeyim yok onda :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Şubatta okuduklarından bir kısmı merak ettiğim kitaplardan.Umarım mart ayı hedeflerine de ulaşırsın😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım şubat ayındaki kitaplardan merak ettiklerini severek okursun :) şimdilik az kitap okudum bakalım bu ay nasıl geçecek :)

      Sil
  5. İçlerinde okuduğum tek bir kitap bile yok:)

    YanıtlaSil