Kitapindir.in Sitesi Deneyimim

10:10:00

Geçen hafta internette dolaşırken güzel bir site keşfettim. Eğer benim gibi kitaplar hakkında bilgi almaktan hoşlanıyorsanız, okuyucuyu yorumlarına göre kitap alanlardansınız bu site ilginizi çekebilir. 

Sitenin linki: https://www.kitapindir.in

Bu linke tıklayarak siteye girebilirsiniz. 

"Kitapindir.in kimdir?

“Kitapindir.in”  hiçbir  kar amacı gütmeksizin siz ziyaretçiler için kitapları bir araya getiren arkadaş topluluğudur. Bizim amacımız ülkemizde kitap okuma alışkanlığını çoğaltmaktır. Yerli ve yabancı yazarların kitaplarını tanıtmaktır. Bir kitap almadan önce o yazarın kitabını inceleme fırsatı sunmak, yeni yazarlarla tanıştırmaktır. Kitaplar hakkında fikriniz olabilmesi adına tanıtım amaçlı olarak PDF ve ePUB gibi elektronik kitaplar paylaşma yöntemiyle kitaplara dikkat çekip ülkemizdeki insanları sloganımızdan da anlaşılacağı üzere (Her zaman her yerde oku) kitap okumaya yönlendirmeyi amaçlamaktır."

Gelelim benim deneyimlerime:

Öncelikle siteye girdiğinizde sizi aşağıdaki gibi kitap yorumlarının olduğu bir sayfa karşılıyor.




(Bu telefonumdaki ekran görüntüsü, geçen hafta çekmiştim.)

Eğer bilgisayardan gireceksiniz sizi aşağıdaki gibi bir sayfa karşılayacak.


Öncelikle kitap yorumu yazmak veya yapılan kitap yorumlarına yorum yazmak isterseniz siteye üye olmanız gerekiyor. Ücretsiz üye olabilirsiniz. Kategoriler kısmında, sevdiğiniz türde olan kitapları keşfedebilirsiniz. Birçok seçenecek mevcut. Bu kısmı sevdim. Çünkü herkesin okumak istediği veya okumayı sevdiği tür farklıdır. 

Menü kısmında Puan Listesine tıkladığınızda sizi çok güzel bir etkinlik bekliyor. 

Her ay en yüksek puanı yapan kişiye 100 Tl'lik kitap veya seri hediye ediyorlar. En son yolladıkları kişinin hediye kitaplarının fotograflarını da siteye eklemişler. 


(Bu da bir önceki kişinin seçtiği kitaplar.)

Şimdi siteye nasıl kitap yorumu yazacaksınız onu anlatayım. Öncelikle dediğim gibi üye olmanız gerekiyor. Daha sonra profilinize girip Gönderimler kısmına tıklıyorsunuz. Orada "Yeni Yayın Ekle" kısmına tıklayıp isterseniz kitap yorumu, isterseniz liste, isterseniz anket, isterseniz de açık liste oluşturabilirsiniz.

Ben kitap yorumu yazdım. 

İstediğiniz kitap hakkında en az 150 kelimelik özgün yorumlar yazabilirsiniz. Diğer türlü yazınızı onaylama ihtimalleri yok. Bu duruma dikkat edin. 

Yorumumu yazdıktan sonra ekranda böyle bir görüntü çıkıyor. Onlar kontrol ettikten sonra onaylıyorlar. 

Sitenin Android'te uygulaması da varmış ancak ben iPhone kullandığım için deneyimleme şansım olmadı.

Eğer bu tarz bir site arayışındaysanız bu siteye bakabilirsiniz. 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çok güzelmiş. Ben de bir bakayım. Önerin için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. bin kitap uygulamasını kullanıyordum okuduklarımı not etmek ve incelemeleri görmek için filan ama bu uygulama da çok iyiymiş etkinlik kısmı ayrıca güzelmiş :)

    YanıtlaSil