Abdullah Kundakçı Koşan Ay

11:14:00

Editör yardımcılığını yaptığım kitabın yorumu ile karşınızdayım. Öykü okumayı seviyorsanız bu kitabı seveceğinizi düşünüyorum. İçerisinde 19 tane öykü bulunuyor. Kimisinin sonunu siz tahmin ediyorsunuz, kimisinde geçmişin tozlu sayfalarına doğru yolculuk yapıyorsunuz, kimisinde fantastik evrenin yollarını aşındırırken, kimisinde ise güzel hayallere dalıyorsunuz. 10 yaş ve üzeri çocukların severek okuyacağını düşünüyorum bu kitabı.

"Doğrusunu söylemem gerekirse hiç yorgun değilim. Enerji doluyum. Küçük yaşlardan beri kitap aşığıyım ben. Stresliysem, sinirliysem ya da yorgunsam kitapları görünce hepsi yok olur gider ve ben enerji dolarım. Böyle bir kütüphanede ancak enerji dolar insan. Kendimi o kadar şanslı hissediyorum ki!.. Mutluluktan adeta uçuyorum."

Yazarın dili anlaşılır olduğu için 10 yaş üzerinde olan çocukların rahatlıkla okuyacağını düşünüyorum. Hikayelerin bazılarında köy yaşantısına doğru giderken -Yazarın bu konu hakkında bilgisi olduğunu okurken fark ediyorsunuz.- siz de oradaymışsınız gibi yaşananlara tanık oluyorsunuz. Beni kendi yaşamımdan uzaklaştırıp başka dünyalara doğru sürükleyen kitapları severim.

Çocuklarınız hayvan sevgisini, kitapların güzelliğine açılan kapıların önemini, arkadaşlığın güzel tınısını, geçmişte gerçekten yaşanılan olayların gizemini irdelemesinin keyfini yaşayacak.

Öykülerin kısa olması çocukların  öyküleri sıkılmadan okumasını sağlayacak. 

Bazen umudun o güzel sesini öykünün içindeki kahramanlarla yeniden keşfedecek. Merakın, keşfetmenin güzelliğine tanık olacak çocuklar, hatta içindeki çocuğu hala saklayan büyükler.

Bence bu kitaptaki öyküleri 10 yaşlarında çocuğunuz varsa birlikte okumanızı ve her öykünün sonunda sohbet edebileceğiniz güzel bir etkinlik oluşturabilirsiniz. Çocuklarınız güzel vakit geçireceğini düşünüyorum.

Eğer öykü kitapları okumaktan hoşlanıyorsanız ve 10 yaş ve üzeri çocuklar için okumaları için kitap arıyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz.



You Might Also Like

2 yorum

  1. Hemen çocuk kitapları diye bir liste açıyorum ve bunu listeye ekliyorum. Yanına da 10 yaş notu düşeyim. İleride lazım olur. 😍

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir kitapmış🙂

    YanıtlaSil