Temmuz Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2020)

13:45:00

Verimli geçen bir haziran ayının daha sonuna geldim. Haziran ayında 15  kitap okudum. Çok güzel kitaplar okudum. Bu ay planladığım kitaplardan beş tanesini okumuşum. Planladığım bazı kitaplara başladım ancak ay bitince onları bir sonraki aya ekledim. (Temmuz ayında okumayı planladığım kitaplara koydum.) 
Okuduğum kitapların ayrıntılı yorumu blogumda mevcut. 

Gelelim okuduğum kitaplara: (Yorumların linkini ekledim. Merak ettiklerinize bakabilirsiniz.)


  • Dr. Kamil Konur Şehidim Şahidim

  • Ali Elmalı Homeopati Ve Fitoterapi Tıbbi Kenevir Özel CBD (Cannabidiol)



  • Rainer Maria Rilke Genç Bir Şaire Mektuplar






  • Bruno White Get What You Want (Ne İstiyorsan Elde Et)

  • Ahmet Şerif Doğan Desapericidos Bir Decadent'in Düşümü

  • Deniz Erkin Purut Ben Zaten Aşıktım Sen Üstüne Geldin

  • Nevra Çağlayan Gülüşüne Gizlediğim Öyküler


Haziran ayı okuma olarak verimli geçti. Bazı başladığım kitaplar ay bittiği için yarım kaldı onları temmuza ekledim. Bir de yavaş yavaş liste işinde ilerliyormuşum gibi geliyor. Belki bu ay listedeki çoğu kitabı okurum. (Umarım.)

Şimdi gelelim temmuz ayı listesine:

Öncelik olarak başladığım ve devam ettiğim kitapları yazacağım daha sonra da listede olanlarla devam edeceğim.

  • Platon Devlet
Bu kitabı yavaş yavaş okuyorum. Her bir kitap( 10 kitaptan oluşuyor.) ayrı ayrı anlamlar barındırıyor. Bu ay bitince yorumunu yazacağım.

  • Olcay Şeker Gölgeler
Şimdilik ilk bölümü okudum. Yazarın dili anlaşılır. Bakalım devamında ne olacak?

  • Birkan Yağcı Azberin Alesmera
Fantastik türünde kitap okumayı sevenler bence bu kitabı severler. Dili akıcı bir şekilde ilerliyor. Bakalım sonunda ne olacak?

  • Biyografi Dizisi Jane Austen
Bu kitabın daha başlarındayım ancak severek okuyorum. Bilmediğim şeyleri öğreniyorum.

Not: Jane Austen'den okuduğum kitapların yorumu:




Not: Pride And Prejudice (Aşk Ve Gurur) filminin yorumu:


  • Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 2-3
İkinci kitabın 258.sayfasındayım. Bu seriyi baya sevdim. İlk kitap hakkında yaptığım yorumu buraya koyacağım. Bu sayede kitabın konusu hakkında bilginiz olur.

Not: Theodore Dreiser İnsanlık Suçu 1 kitabı hakkında yorumum:



  • Özlem Binel Sırbende
Aylardır listemde olan bir kitap daha. Bu ay mutlaka okuyacağım.

  • Aysu Şahlı Son
Yazarın ilk kitabı. Polisiye türünde olduğunu biliyorum. Bakalım nasılmış?

  • Ali Eryılmaz Enheduanna 
Kitabın ismi ilginç. Bakalım nasıl bir kitap beni bekliyor?

  • Gülseren Akdaş Ada
Bu kitap hakkında bilgim sadece bir çocuğun hayalleri ile ilgili. Bakalım nasılmış?

  • Courtney Carver Sadeliğin Dayanılmaz Hafifliği
Bu kitabın ismini okuduğumda tam benlik dedim. Az şey.. Beklentim yüksek.

  • Tuğba Turan Adı Cemre Olacak
Türk yazarlar keşfetmeyi seviyorum. Bakalım beni neler bekliyor?


  • Bihin Edige Tanrıça Uyanıyor
Aylardır listemde olan kitaplardan biri. Beklentim yüksek.

  • Rövşen Abdullaoğlu Bu Şehirde Kimse Yok Mu?
Yazarın ilk kitabını severek okumuştum. Bu kitabından da baya umutluyum. Bakalım nasılmış?

Not: Rövşen Abdullaoğlu'dan okuduğum kitabın yorumu:


  • Can Ataşoğlu En Derin Mavide Yalnızlığım
Bu kitabın sayfalarını karıştırdığımda deneme türünde izlenimi verdi. Bakalım nasılmış?


You Might Also Like

8 yorum

  1. Martı, Güzel şeyler zaman alır kitabı bendede okumayı bekliyor. Keyifli okumalar ❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Bu listeler bizlere de güzel fikir oluyor umarım temmuz ayı hedeflerini de gerçekleştirebilirsin😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işe yarıyordur önemli olan bu :) çok teşekkür ederim bakalım temmuz ayı nasıl olacak :)

      Sil
  3. Devlet kitabını inşallah bende en kısa zamanda okuyacağım. Aynı zamanda Jane Austen okumayı da çok istiyorum bir yerden başlayacağım sanırım. Sadeliğin Dayanılmaz Hafifliği kitabı da almak istediklerim arasında. Böyle listeler yapmanız çok güzel, güzel bir okursunuz. İyi okumalar :) ❀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devlet kitabı güzel ilerliyor okuyacaksınız sindirerek okumanızı tavsiye ederim. Jane Austen’e Gurur ve Önyargı ile başlayabilirsiniz. Listeyi beğenmenize sevindim teşekkür ederim :)

      Sil