Aralık Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar (2019)

12:51:00

Kasım ayının bitmesiyle aralık kendini göstermeye başladı. Tabi yeni ay yeni kitaplar diyerek az da olsa uyabildiğim kitap listesi hazıralamaya karar verdim. Geçen ay 11 kitap okudum. Ancak bir kitabı dün bitirdiğim için yorumunu daha yazamadım. En kısa sürede yorumunu yazacağım. Bu arada kasım ayı listesinden 7 kitap okumuşum. (Bu da bir gelişme en azından okuduğum kitapların çoğu listeden olmuş.) Ancak bu listelerin her açıklamasında şunu söylüyorum. Uymaya çalışsam da bazen bazı kitaplar beni çekiyor ve onları da okumak istiyorum. Yani yaptığım listeden de kitap okuyorum ancak listeye tam sadık değilim.

Lafı fazla uzatmadan kasım ayında okuduklarım:


  • Durumavii Gül Yarası Güzeşte




  • Selçuk Atay Cahit Zarifoğlu Acz İle Ceht Arasında Bir Ömür

  • Agnés Martin- Lugand Happy People Read & Drink Coffee (Mutlu İnsan Kitap Okur & Kahve İçer)





  • Salih Kaya Merhametsiz- Vicdanın Gözyaşları
Gelelim aralık ayında okumayı planladıklarıma:

Öncelikle geçen aylarda okumadıklarımı yine ekleyemedim. Çünkü bu ay da okuma etkinliklerine katılıyorum ve elimden geldiğince elemeye çalışarak bu kitapları seçtim. Ancak önceden eklediklerimi bir sonraki aylarda mutlaka okuyacağım.

  • Ivan Aleksandroviç Gonçarov Oblomov

Senelerdir okuma listemde olan bir kitap daha. Beklentim yüksek. Bakalım nasılmış?

  • Özgür Balpınar Canım Arkadaşım

Kitap hakkında okuduğum yorumlardan sonra öne çekmem gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Bakalım nasılmış?

  • Gerald Martin Gabriel Garcia Marquez'e Giriş

Kırmızı Pazartesi kitabının beni ektilediği bir yazar. Bu yüzden onu yakından tanımak için bu kitabı almıştım. Bakalım nasılmış?

Not: Gabriel Garcia Marquez'den okuduğum kitabın yorumu:


  • Çok Yalnızım Sevgili Seyirciler
İçinde benimde öykümün bulunduğu kitabı bu ay okuyacağım. 45 yazarın penceresinden yalnızlık konusunu okuyacağım.

Not: Daha önce masalımın yayımlandığı proje kitabının yorumu:


  • Bayram Yıldızgil Cihan Alkan Osmanlı'dan Hikayeler 

Tarih konulu kitapları severim. Bu yüzden bu kitabı da listeme ekledim. Bakalım nasılmış?

  • Orhan Kemal Tersine Dünya

Orhan Kemal'in dilini beğendiğim yazarlardan biri. Her ay Orhan Kemal'den bir kitap okuma etkinliğine katıldım ve ilk kitabım da Tersine Dünya olsun istedim. Bakalım nasıl olacak?
Not: Orhan Kemal'den okuduğum kitap:


  • John Fowles Fransız Teğmenin Kadını

"Bu yazarı merak ederek almıştım bu kitabı. Her ay bir tane Ayrıntı Yayınlarından bir kitap okuyacağım. Bu ayki kitabım da bu olsun istedim. Yazarın dilini çok merak ediyorum. Umarım severim." Mükemmel bir yazar olduğunu söyleyebilirim. Kitapta 283. sayfadayım ama diline bayıldım. En kısa sürede bitirip yorumunu gireceğim.

  • Martin Beck Kanaldaki Kadın
Bir çok polisiye yazarına ilham olmuş bir seri Martin Beck serisi. Bu yüzden merak ederek ilk kitabına bu ay başlama kararı aldım.

  • Oğuz Atay Tutunamayanlar
3 sene önce başlamıştım ve 420. sayfada kalmıştım. Bu seneki okuma etkinliğinde en baştan başlayarak ilerlemek istedim. yarın başlanacak ve günde 50 sayfa okunacak. Bakalım sonu ne olacak?

  • R.J. Red Aldatma Lisansı
Güzel yorumlar okudum bu kitap hakkında. bakalım nasılmış?

  • Gencoy Sümer Aile Sırrı
Bu tarz kitapları severim ve güzel yorumlar okumuştum bu yüzden bu ay okumak istedim.

  • Sait Köşk Yol Arkadaşım
Sevilen bir yazar. Ben ilk defa kitabını okuyacağım bu yüzden beklentim yüksek.

  • Büşra Demir Güneş Üşüyor Ülkemde
Arka kapak yazısı merak etmemi sağladı. Bakalım naılmış?

  • Emirhan Sarıca Düşe Yazdım
Yazarın 17 yaşında olması kitabı merak etmemi sağladı. Bir de kitap hakkında güzel yorumlar okudum. Bakalım nasılmış?

  •  Elizabeth Acevedo Şair X
Merak ettiğim bir şiir kitabı. Bu yüzden okumak için bu aya almak istedim.

  • Yılmaz Özdil Mustafa Kemal
Geçen ay başladım bu kitaba. Çok güzel ilerliyor. Siz benim yorumumdan önce mutlaka alın.

  • Roxane Gay Bad Feminist(Kötü Feminist)
Arka kapak yazısı merak etmemi sağladı. Bu yüzden bu ayki Ingilizce kitabımım bu olmasını istedim.

  • J. M. Barrie Peter Pan
Küçükken severek çizgi filmini izlerdim. Bu yüzden bu ay okumak istediklerime ekledim. 


You Might Also Like

10 yorum

  1. Hiç liste yapamıyorum, çünkü uyamıyorum. Kitaplığın önüne geçip canım bunu okumak istiyor deyip elime alıyorum. :D O yüzden çoğu okumak istediğim kitaplar kalıyor. :D Şimdiden keyifli okumalar diliyorum sana. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben onu da yapıyorum canımın istediğini okuyorum ama liste de biraz etkiliyor :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Uymayacağımı bilsem bile bir liste hazırlamanın kendime faydası olduğunu düşünüyorum. Çünkü bazen okuma aşkıyla yanıp tutuşsam bile kitap seçememek fazlasıyla sinir bozucu oluyor. Bu gibi durumlarda listeden yararlanmak çok faydalı oluyor. ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve dolu dolu bir liste olmuş, hepsi için keyifli okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
  4. Fulden Hanım başarılarınızın devamını dileriz. Çok teşekkür ederiz.
    https://www.metpordekor.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  5. Fikrin çok hoşuma gitti..çalabilir miyim 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hoşuna gittiyse ne mutlu bana tabiki çal ne olacak seninkiler eminim çok güzel olacak :)

      Sil