13 Going On 30 (Keşke 30 Olsam)

17:03:00

Tuttuğumuz ya da istediğimiz dilekleri bir kere daha düşünmek lazım. İstediğimiz şey hayatımızı nasıl etkileyecek? İstediğimiz ya da dilediğimiz dilek gerçekleşirse mutlu olacak mıyız? gibi sorular sormakta fayda var. 

13 Going On 30 (Keşke 30 Olsam) filmi de tam da bu soruların Jenna üzerinden yanıt bulacağı bir film. Film fantastik- romantik türünde. Fantastik olarak sunulmasının nedeni arkadaşı Matt'ın ona 13.yaş gününde ona dilek tozu hediye etmesiyle yaşadığı iğrenç doğum günü partisinden kaçmak için bir dilek diler.

Keşke 30 yaşında olsaydım.

Dilek tozu sayesinde istediği gerçekleşir ve kendini bilmediği bir yerde bilmediği bir yatakta çok güzel bir kadın olarak görür. Her istediği olmuş, başarılı, güzel bir kadın. 

Fakat en iyi arkadaşı Matt ile yolları ayrılmış. Onu karşısında hiç ummayacağı bir şekilde görür. Artık ikisi de birbirine yabancı iki insan.




İlk başta bu durum onu şaşırtsa da istediği hayata sahiptir. Fakat eksik olan bir şey vardır. Gerçekten de istediği hayat bu mu? Mutlu mu?

Yeniden 13 yaşında olmak, hayatını yeniden en baştan yaşamak istediğinde çok mu geç kalmıştır?

Sizi sıkacağını düşünmediğim içinde düşündürücü öğelerin bulunduğu (hayatınızın her saniyesinin kıymetini bilme, isteklerimizin bizi mutlu edip etmediği) bir film. 


İzlerken keyif alacağınız ancak bu fantastik durumlardan hoşlanıyorsanız geçerli çünkü bir anda 30 yaşında olma durumu var. Ben keyif alarak izledim. Hani canınız sıkıldığında kafa dağıtmak için izlenen filmlerden.

Filmin yönetmeni, Gary Winick'tır. Jeniffer Garner, Mark Ruffalo 'nun başrollerini paylaştığı film 2004 yapımıdır. 











IMDb puanı: 6.2
Benim puanım: 8.5
Keyifle Seyirler :) 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bugün izleyecek film ararken denk gelmiştim ama emin olamamıştım izlesem mi izlemesem mi diye. Sanırım bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer romantik türden filmlerden hoşlanıyorsan bak canım kafa dağıtmalık bir film :)

      Sil
    2. İzledim de geldim çok tatlışkoyduuu :)

      Sil