Angelina Masal Nur Ayo Her Şey Mümkün- Barış

20:49:00

Kendisi ile barışmaya karar vererek yeni bir başlangıcın ayak izini yarattı. Bunu kendisine kanıtlamak için artık Barış ismini kullanacaktı. Barış, sadece erkek ismi değildi onun için küllerinden doğmanın göstergesiydi . 

Beyaz bir defter, kimsenin geçmişini bilmediği bir ülkeye tek gidiş biletini aldı. Yanında sadece bir sırt çantası ve 6000 dolar ile Avusturalya'nın engin sınırına geldi. Peki bu ülke onun ticari vizesini kabul edecek miydi?

"Hayat da böyle değil miydi; kimimiz önümüze çıkan fırsatları değerlendirip, onu sonuna kadar kullanıyorduk. Kimimiz o fırsatı beğenmeyip başka fırsatlar bekliyorduk. Hep daha iyi bir iş fırsatı veya daha iyi bir koca adayı beklemek gibi...  Kimimiz de işe girip sonunu getiremiyorduk."

Serinin ikinci kitabı, Her Şey Mümkün- Barış eseri. Ben serinin ilk kitabını okumadım ancak bu kitapta ilk kitapta yaşanılanlar da yer aldığı için okurken zorluk yaşamadım. Barış ile Avusturalya'nın çoğu yerini karış karış gezerken bazen de geçmişin tozlu ve yıpratıcı anılarına doğru sürüklendim.

Eserde Barış'ın gördüğü her yerin detaylıca anlatılmasını çok sevdim. Bu sayede kitabı okurken kendini onun yanında hissettim.

Kitabın gerçek olaylara dayalı olması da ayrıca hoşuma gitti. Sıfırdan yeni bir ülkede kendi özgürlüğünü kazanmaya çalışan güçlü bir kadın Barış. Geçmişinde çok başarılı bir stilist olan Barış, Avusturalya'da kendisine sponsor ararken yaşadığı her olaydaki zorluklarla mücadelesi etkilenerek okudum.

"Bu hayatta özgür olmak için maddi güç şarttı."

Kitap öyle bir yerde bitti ki devamında ne olacağını merak ettim. Barış'ın hayatının yönünü etkileyecek önemli kararda nasıl bir yol izleyeceğini bir sonraki kitapta okuyacağız.



You Might Also Like

0 yorum