Løvekvinnen (The Lion Woman)

15:51:00

Hayatınızda bulunan insanları dış görünüşlerine göre mi seçersiniz? Onların farklılıkları sizin davranışınızı etkiler mi? 

1912 yılında, Eva Arctander herkes gibi olmak istese bile o özel bir insan olarak dünyaya geldi. Hipertrikoz Lanuginoza hastalığından dolayı tüm vücudunda ve yüzünde saçlar (kıllar) vardır. Bu kılları tıraşla alsa bile daha gür ve fazla bir şekilde yine yüzünde ve vücudunda ortaya çıkacaktır. 

Dış görünüşü diğer herkesten farklı olan bu kızın annesi doğum yaparken ölünce ona babası bakmak zorunda kalır. Ancak babası bu durumdan çok dertlidir. Çünkü kızının bu farklı görünüşünden dolayı onu evden çıkarmak istemez.



Fakat Eva da herkes gibi bir insandır. Onun da dışarı çıkıp okula gitmeye, arkadaşları ile vakit geçirmesi gerekmektedir. Onu bu dış görünüşü yüzünden  evde tutmak ne kadar doğru?

Akıllı ve her duruma karşı kendini savunan bu kızın yaşamını izlerken kendimi onun yanında hissettim. Onunla her şeye direndim. Onunla gülüp ağladım. Ve en önemlisi onunla gurur duydum.




Film aynı zamanda Norveç'de  Erik Fosnes Hansen tarafından yazılan aynı isme sahip romanından uyarlama. Kitabının olduğunu film için araştırma yaparken fark ettim. 

2016 yılında çekilen filmin yönetmeni; Vibeke Idsøe. Oyuncuları ise; Ida Ursin-Holm, Mathilde Thomine Storm, Rolf Lassgård. Norveç filmi çok fazla izlemediğim için oyuncuları pek tanımıyorum. Fakat bu filmdeki oyunculuklarını beğendim. Eva'nın yaşadığı duyguları hissettim. Babaya sinirlendim. Bunları yansıttıklarına göre oyunculukları başarılı bana göre. Eğer mesaj içeren filmleri seviyorsanız bu filme bir şans verin.

IMDB puanı: 6.6
Benim puanım: 9.0
Keyifle seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum