Jasmine Guillory Düğün Günü

19:47:00

Bu tarz kitaplardan beklentim beni hayattan soyutlaması ve o dünyanın içerisine doğru bir adım atmamı sağlamasıdır. Bu kitabı okurken kendimi Drew ve Alexa'nın yanında hissettim. Bazı olaylar sanki daha önce yaşanmış ve tekrar yazılmış gibi olsa da keyif alarak eseri okudum. 

Romantik komedi türünde yazılmış eserlerde sonu genellikle belli olduğu için fazla beklentiye girmeden sayfaları çeviririm. Bu kitabı da beklentiyi yükseltmeden okudum. Bana göre beklentiyi yüksek tutmadan okunduğunda okuyucuya güzel zaman geçirtecek eserlerden birisi.

Çoğu romantik kitapta olduğu gibi bizleri bir karşılaşma bekliyor. Bu seferki mekan ise bir otelin asansörü. Alexa, ablasının yeni işini kutlamak için kaldığı odaya doğru giderken asansörün bozulacağından habersiz elindeki torbanın içerisindeki atıştırmalıkları kontrol ediyordu. Asansör durduğunda ise orada yalnız olmadığını Drew'ın ona seslenmesinden anlıyor. İlk başta klasik bir konuşma olurken daha sonra otele gelme amaçlarını anlattıklarında yaşanacaklardan habersiz kendisini Drew'e üzülürken bulur. 

Drew ise eski sevgilisinin düğününe tek başına gelmenin sıkıntısını çekerken belki de hayatının şansını asansörde bulduğunu düşünerek Alexa'yı düğüne onunla gelmesi için davet eder. Sadece bir hafta sonu düğünde partner olarak katılacaklar ve daha sonra birbirlerini görmeyeceklerdir. Alexa da teklifi kabul ederek Drew ile bu düğüne gider. Hayatında yeni bir macera yaşayacağını düşünen Alexa'nın aklına gelmeyecek durum ise birbirlerine olan karşı koyulamayacak çekim...

Kitapta +18 unsurların mevcut olduğunu bilerek eseri okumalısınız. Benim kitapta hoşuma giden durumlardan birisi Alexa'nın güçlü bir kadın olarak kendi ayakları üzerinde durması oldu. Berkeley'de belediye başkanın personel şefi olarak çalışırken aynı zamanda daha önce suç işlemiş olan gençleri topluma kazandırmak için Genç Sanatçılar Projesi'ni hayata geçirmek için canla başla çalışıyor.

Drew ise pediyatrik cerrah. İşini severek yaptığı sayfaların içerisinde kendisini belli ediyor fakat ilişki konusundaki kötü geçmişi ile kendisini çoktan belli ediyor. Aynı zamanda Alexa'ya duyduğu çekim onu çoktan ele geçirdi.

Ana unsuru ile Alexa ve Drew'ın yaşadıklarına tanık olanacak bu eseri türü seviyorsanız ve güzel vakit geçirmek isterseniz okuyabilirsiniz.



You Might Also Like

0 yorum