BPC (Blogları Canlandırma Projesi) Mart Ayı Raporu ve Nisan Ayı Teması

20:24:00

Etkinlik hakkında detayları öğrenmek için tıklayınız.
Her ay belirlediğimiz temaya uygun okuma ve izleme yaptığımız, her ayın son haftasında yazılarımızı yayımlıyoruz. Bu güzel etkinliğin üçüncü ayını tamamladık. Mart ayının teması, Kadındı. Bu tema kapsamında grup üyelerinin okuyup, izlediklerine dair yorumlarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Grup üyelerinin sayfalarına uğrayıp yazılara yorum bırak ayı unutmayın. Nisan ayının konusu sayfanın sonunda sizi bekliyor olacak.

Etkinliğe katılmak isterseniz yorum bırakabilirsiniz.

Blogları Canlandırma Projesi grup üyelerimiz ve mart ayı raporu:

2- Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap Çıplak Ölüm- Nora Roberts (Eva Dallas-1) (kitap)
6- Mini Hanok Miss Hammurabi (dizi)
10- Beş Senede Devri Alem Wolf Children (anime) - Chopsticks (film)
11- Sade Soda Jan Dark (kitap)
14- Bez Cadıları Search: WWW (dizi)
17- 1Keşmekeş Million Dolar Baby (film)
20-Mor Düşler Kitaplığı Gümüş Serçe (kitap)

Nisan ayında ise Çocuk-Aile-Dostluk temasına uygun kitaplar okuyabilir ya da dizi veya film izleyebilirsiniz. Etkinliğe katılmak isterseniz yorum yazmayı unutmayın.


You Might Also Like

14 yorum

  1. Ellerine sağlık. Nisan ayının teması da çok güzel. Uzun süredir okumak istediğim bir kitap var. Firsaty bulursam onu okumak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Nisan ayının konusunu sevdim. Ben de varım. Mart yazımı yeni yazdım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık, çok teşekkürler liste için :)

    YanıtlaSil
  4. Etkinliğiniz çok hoşuma gitti ve bu ay ben de katılmak istiyorum.
    https://kitap28.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tabiki bekleriz :) yazınızı yayınladığınızda haber verirseniz çok seviniriz :)

      Sil
    2. Merhaba bu ayki yazımı yayınladım. Çizgili Pijamalı Çocuk adlı kitabı inceledim. Herkesi beklerim :)

      Sil
    3. Merhaba blogunuzu güncel listeye ekledim :) Mayıs ayında yayımlanacak Nisan raporunda yazınız yer alacaktır eğer bir sorun olursa mutlaka yazın :)

      Sil
  5. oleey başlıyorum şimdi herkesleri okumaya :)

    YanıtlaSil
  6. Nisan ayının teması da çok güzelmiş. Tabii ki varım :-)

    YanıtlaSil