Ana Huang Twisted Games (Çarpık Oyunlar)

21:46:00

Ana hatları ile dört arkadaşın aşk hikayesinin anlatıldığı serinin ikinci kitabı Çarpık Oyunlar. Bu kitapta da Prenses Bridget ile koruması Rhys'ın yaşadıklarına konuk olacağız.

Ben İngilizcemi geliştirmek için orijinal diliyle okudum. B1-B2 arası, romantik bir tür olduğu için dili biraz daha anlaşılır. Eğer kitabın Türkçesini okumak isterseniz, Martı Yayınları kitabı Çarpık Oyunlar olarak çevirip yayımladı. Aynı zamanda kitapta +18 bölümler mevcut. Bu durumu bilerek okumanızı isterim.

"You can't control what they day, but you can control what you say."

İlk kitap için söylediklerimin aynısını bu yoruma da yazmam gerektiğini düşünüyorum. Romantik türde yazılmış eserleri genelde fazla beklentiye girmeden okumayı tercih ederim. İkinci kitabın ilk kitaba göre daha iyi olduğuna dair birkaç yorum okumuştum. Bu yüzden az da olsa beklentiyi arttırdım. Bana göre sonu belli romantik türde yazılan kitaplardan birisi.

Kitap Bridget ve Rhys'ın tanışması ile başlıyor. İlk kitapta Bridget'ın eski korumasının bebeği olacağı için işten ayrılınca yerine Rhys gelmişti. Aslında Rhys ve Bridget'ın koruma ile prenses arasında geçecek bir ilişki olduğunu ilk kitaptan da biliyoruz. Yazar da bundan dolayı Çarpık Oyunları "Birinci Bölüm" ve "İkinci Bölüm" olarak ayırmış. İlk bölüm onların ilk tanıştıkları ve Bridget'ın Amerika'da prenses olduğu zamanlardaki yaşantısına konuk oluyoruz. Rhys eski bir komando. Bu yüzden gördüğü ve yaşadığı birçok şeyden dolayı fazla korumacı. Eski müşterilerini de korumak için kendi yöntemlerini kullanıyordu. Tabi Bridget biraz inatçı birisi olunca ikili arasındaki sürtüşme hoşlanmaya doğru ilerliyor.

Asıl bölüm ise ikincisi. Abisi Eldorra kralı olmaktan aşkı için vazgeçtiğinde sıradaki varis Bridget'ti. Artık Bridget Eldorra'nın kraliçesi olmak için sarayda eğitime başlaması gerekiyordu. İşte ikinci bölümde kıvılcımlar ortalığı çoktan sarmaya başladı. Rhys ve Bridget için en büyük engel ise sarayın evlilik ile ilgili olan kuralıydı. Bir kraliçe soylu birisi ile evlenmeli...

Aynı zamanda saraydaki bazı olaylara da şahit olacağız. Bana göre historical roman türünde okumayı seven kişilere göre bu yerlerin az olduğunu düşünüyorum. Yazar sanki ikilinin aşk ilişkisine daha çok önem vermiş.

Fark ettiğim bir diğer konu ise yazarın yarattığı erkek karakterlerde güven problemi mevcut. Bu durum belki Rhys'ın çocukken ve mesleğinde yaşadıkları ile alakalı olabilir. Bridget'a karşı ince düşünceli ancak sahiplenme duygusu da yüksek. 

Kitabın sonlarına doğru aşkları için mücadelelerini okumak güzeldi. Bu kitap da genel anlamıyla sonu tahmin edilen romantik bir kitap. Beklentiyi düşürerek ve kafa dağıtmak için okumanız gerektiğini düşünüyorum. Beklentiyi yükseltirseniz kitabı sevemeyebilirsiniz. 

Çarpık Aşk kitabının yorumu




You Might Also Like

0 yorum