Amanda Conner Harley Quinn Cilt:1 Şehrin Ateşlisi

13:40:00

Suicide Squad filmini izledikten sonra çizgi romanı satın almıştım. Okumak bugüne kısmetmiş. 

Çizgi romanın başında Harley Quinn kendisini çizecek kişiyi seçiyor. Bu sayede ben de birçok farklı Harley Quinn çizimi görmüş oldum. Açıkçası bu benim hoşuma gitti. Böylelikle onun deli dolu haline de ısınmış olduk.

Asıl hikaye çizecek kişiyi seçtikten sonra başlıyor. Genel olarak Harley Quinn ve Joker olarak düşünüldüğü için kitapta sadece Harley Quinn'e yer verilmesini ben sevdim. Harley Quinn, Gotham şehrinde adı çıkmış bir sosyopat. Eskiden psikolog olan ancak Joker ile tanışınca bütün hayatı değişen biri. Bu kitapta Joker olmadığı için onunla tanıştıktan sonraki hayatında yaşadıkları çizime aktarılmış.

Harley Quinn'e ölen bir hastasından Coney Adası'nda yer alan bir bina miras olarak bırakılmış. O da bu fırsatı kaçırmamak için Coney Adası'na doğru yol alır. Fakat sadece o değil onu öldürmek isteyen kiralık katiller de onu takip etmektedir. Çünkü Harley'i öldürürlerse büyük ödüle sahip olacaklardır.

Apartmanın giderlerini ödeyebilmesi için işte çalışması gerekiyor. İki tane iş buluyor, birisinde eski mesleği psikologluk, diğeri de vurdulu kırdılı paten yarışmacısı. İki işinde de başına gelenleri okumak hoşuma gitti. Özellikle Syborg ile olan macerasını keyifle okudum.

Deli dolu bir karekter kendisi. Hayvanlar için her şeyi yapan birisi. Bazen insanlara acıyor ancak bazı insanları da öldürmek hoşuna gidiyor. Bana göre bu kitabı yetişkin kişilerin okuması gerekiyor. İçerisinde şiddet ve ölüm durumları olduğu için çocukların olumsuz yönde etkileneceğini düşünüyorum. 

Çizimleri çok beğendim. Sanki ben de Harley Quinn'in yanında bazı maceralara katılıyormuşum hissi uyandırdı. Aynı zamanda onu tanımak hoşuma gitti. Bence Jokersiz de gayet güçlü ve emin adımlarla yürüyor.

Eğer çizgi roman okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. Ben ikinci cildini de almayı düşünüyorum.




You Might Also Like

0 yorum