Ali Yaşar Demirci Bir Meleğin Gözyaşları

21:48:00

Romanı okumak istememdeki en büyük etken, yazarın bu kitabı Neslican Tay'dan ilham alarak yazmış olmasıdır. Aynı zamanda kitabı Neslican Tay'a ve tüm kanser hastalarına ithaf etmiştir.

Çok güzel bir çocukluk geçirmiş Efsun'un hikayesi karşılıyor sizleri. Bu çocukluk anlarını okurken Efsun'un saf ve temiz yüreğini bu sayfalarda hisseceksiniz. Efsun'un kansere yakalanmasına -veya kanser olduğunu öğrendiği zamana- kadar bu güzel mutluluk sürüyor. Daha sonra ise hastane odalarının sert yüzü ve Efsun'un mücadelesine tanık oluyoruz.

Ailesi ve kendisi için zorlu bir süreç başlıyor. Yapılmak istenen onca şey hastane odalarının duvarına gizleniyor. Üstelik sol bacağını kaybettiğinde yaşadığı hüzün ve hayata tutunma çabalarını okurken hayatın gerçekliğini sorgulayacaksınız. 

"Ben hep mucizelerin en önemli yapı taşı olan sevgiye ve onu kullanarak herkesin kendi mucizesinin mimarı olduğuna inandım."

İşte yazar da bu cümleden yola çıkarak Efsun'un büyülü mucizesini kaleme almış. Sevgi ve inancın harmanlanarak sunulduğu bu kitap ile size etkileyen bir yolculuğa adım atacaksınız. Yazarın hayal gücünü konuşturduğu bazı bölümlerde gerçeklik ve hayal bir anda yok olup ikisinin karmaşası ile karşılaşacağınız sayfalar mevcut.

Kitapta Efsun'un hikayesinin dışında beni etkileyen olaysa kiralanan arabanın içerisinde bulunan defter ve içinde yazanlar oldu. Defterde yazılanlar Efsun'u da geçmişini düşünmesini sağladığı için kendisini bilinmezliğe doğru sürüklemesi ve emin adımlarla ilerlemesini okumak hoşuma gitti.

"Benim için biriyle tanışmak, bir şeyi tanımlamak onun ruhunu görmekten geçerdi. çünkü ruh, her şeyin en derininde saklıydı, kendimden biliyordum."

Kitabın sonu bende devam kitabının olacağı hissi uyandırdı. Yaşınılacak başka şeylerin olduğunu ve hayatın asıl şimdi kendisini gösterdiği anlatılmak istenmiş. 

Yazarın kalemini sevdim. Herkesi derinden etkileyen bir konuyu hayal gücü ile birleştirerek yazmak ve bunu akıcı bir dile anlatmak bana göre kolay değil.

Eğer bu türdeki kitaplardan hoşlanıyorsanız kitabı inceleyebilirsiniz.



You Might Also Like

0 yorum