Vi Keeland Egomaniac (Egomanyak)

20:24:00

Yazar ile tanışma kitabım oldu. Dili gayet akıcı ve merak unsurunu kitabın içerisine iyi bir şekilde harmanlayarak okuyucuyu sayfaların derinliklerine götürüyor.

Kitapta +18 unsurlar mevcut. Bu durumu bilerek okumanızı isterim. Ben İngilizcesi'ni okudum. Yabancı Yayınları kitabı Türkçesini çevirmiş. Eğer isterseniz Türkçesini okuyabilirsiniz. İngilizce olarak okuyacaksınız dil seviyesi B1 düzeyinde.

Emerie ve Drew hem yaptıkları iş anlamında hem de hayat felsefeleri olarak birbirine zıt iki insan. Tanışma hikayeleri de ayrıca enteresandır. Emerie kendi ofisinde işlerini yaparken  bir anda Drew içeriye giriyor. O da izinsiz giren Drew'i dövüş sporuları ve polisi arayarak tehdit ediyor. Buraya kadar her şey normal ancak asıl durum bu ofisin Drew'in ofisi ve Emerie de dolandırıldığını bu tanışma ile anlıyor.

"Sometimes what you're looking for comes when you're not looking at all." Unknown

Drew boşanma avukatı ve işi insanların evliliklerini bitirmek. Güven duygusu yok olmuş, yaşadıkları ona insanlara güvenince neler olacağını göstermiş ve kendine tuğlalardan duvar örmüş. Aynı zamanda kendini beğenmiş ve ağzı bozuk birisi. Küfürlü konuşmak onun hobisi gibi...

Emerie ise ilişki terapistliği yapan ilişkilerin ana sorunlarını görüp ona gelen kişileri bu duruma göre yönlendirmeye çalışan bir psikiyatrist. Meslekleri bile zıtlıklarının bir göstergesi.

Kitapta hoşlandığım durumlardan birisi bazı şeylerin dürüstçe ortaya yatırılması oldu. Beklentiye girilmeyen, her şeyin bildiği ve şeffaflıkla haraket edilen güzel bir ilişki. 

Emerie yeni bir ofis buluna kadar, Drew bu ofiste kalabileceğini ona teklif ettiğinde yavaştan etkilenme başlamıştı. Ancak kıvılcım ilerleyen bölümlerde kendini net bir şekilde belli ediyordu. Beni etkileyen en önemli şey Drew'ın oğlu için yaptıkları oldu. O bölümler Drew'in ne kadar iyi bir baba olduğunun ve oğlu için her şeyi yapabileceğinin kanıtıydı. Drew'in geçmişini okurken günümüzdeki haline gelmesinin nedeni de anlaşıyor. Peki Emerie, Drew'in bu duvarını nasıl yıkacaktır?

"Sometimes a spark turns into a fire."

Kitabı severek okudum. Bazı bölümlerde güldüm, -özellikle Drew ve Emerie'nin atışmalarında- bazı bölümlerde üzüldüm ve bir bölümde de şaşırdım. Bana birçok duyguyu yaşatan kitapları okumaktan hoşlanıyorum. Bence kitabı orta beklenti ile okumanızı öneririm. Çünkü genellikle bu türdeki kitaplarda son bellidir. Ancak bu kitapta hoşuma giden Drew karakteri yazar tarafından iyi bir şekilde incelenerek okuyucuya sunulması oldu.

"Blowing out someone else's candle doesn't make you shine brighter."



You Might Also Like

0 yorum