Helen Brooke Survive!

22:27:00

İngilizce öğrenmeye yeni başlamış ve dilinizi geliştirmeyi düşünüyorsanız bu kitabı severek okuyacağınızı düşüyorum. Dil olarak, A1 ile A2 arasında. Bü yüzden zorlanmadan ve yeni kelimeler öğrenerek sayfaları çevireceksiniz.

Bu kitapta sevdiğim özelliklerden birisi yaşanılanları kendinizin belirliyor olması. İsminiz Chris ve küçük bir uçağın içindesiniz. Uçuş sırasında garip sesler duyuyorsunuz birden bir dağın içine doğru iniyorsunuz. Radyo çalışmıyor, kimse nerede olduğunuzu bilmiyor. Bir dağın çevresinde doğa ve siz varsınız. 

Bu sahneden sonra kontrol sizin elinizde. Bir durum oluyor ve genellikle iki seçenek sunuluyor. Bu seçeneklerde gidilmesi gereken numaralar yazıyor ve siz de kendi kaderinizi seçerek yanında yazan numaraya gidiyorsunuz. Daha sonra da her durum için aynı şeyi tekrarlıyorsunuz.

Gayet eğlenceli ve sonunda hayatta kalıp kalmayacağınızı da kendiniz belirliyorsunuz. Kitap az sayfa olduğu için bazı seçenekleri seçtiğimde -zaten bunu yapmıştım- diye düşündüm ancak benim için güzel ve keyifli bir okuma oldu. Aynı şeylerin tekrarlanacağını düşündüğümde diğer seçeceği seçerek yeni bir güzergah belirlediğimde hayatta kaldım.

Kitabın sayfa sayısı az olduğu için kısa sürede okuyacağınızı ve eğer İngilizce kitaplar okumak istiyor ancak hangi kitaba başlayacağınızı bilemiyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. 

Bu tarz kitaplarda eserin sonunda eser ile ilgili sorular da mevcut oluyor. Onları da çözerek dilinizi geliştirebilirsiniz. 




You Might Also Like

0 yorum