Nancy Sinatra Frank Sinatra An American Legend

22:11:00

Frank Sinatra'nın kızı tarafından yazılmış bu kitap. Babasının özel hayatı, müziği, radyo programları, siyasi düşüncesi ve anıları hakkında bilgiler içeriyor. Bu kitabı kızının yazması sayesinde Frank Sinatra'yı daha da yakından tanıma fırsatım oldu.

Kitabı dinleyerek okudum. Bookmate uygulamasının ses kalitesini beğeniyorum ben. Kitabı dinlerken Frank Sinatra'nın radyo programlarından bazı kesitler verilmesi de hoşuma gitti.

Kitabı dinlerken şunu fark ettim: Şarkılarını severek dinlediğim Frank Sinatra hakkında çok az şey biliyormuşum. Hollywood filmlerinde oynadığından haberim yoktu mesela. Kitabı dinledikten sonra oynadığı filmlere de baktım.

Hayatta harika vakti geçiren, iyi arkadaşları olan, iyi ailesi olan bir adam olarak hatırlanmak istiyorum ve bundan daha fazlasını isteyebileceğimi sanmıyorum, gerçekten." Frank Sinatra

Nancy Sinatra da babasının bu istediğini bir nevi bu kitap ile gerçektirmiş. Onun yaşamını kaleme alarak anılarını, sözlerini ve davranışlarını okuyucuyla -hayranlarıyla- buluşturmuş. 

Frank Sinatra'nın karakteri hakkında da bilgim oldu. Hangi davranışları sergilediği, nelerden hoşlanıp nelerden hoşlanmadığını kızının yazdıkları ile keşfettim.

Frank Sinatra'nın radyo programlarına nasıl başladığını, Hollywood dönemlerini, siyasi düşünce gelişimini kızından dinlemek ayrı bir keyifti.

"Dünyanın diğer tarafındaki insanı tanımıyorsan onu sev çünkü o senin gibi. Aynı hayalleri, aynı umutları ve korkuları var. Bu tek bir dünya dostum. Hepimiz komşuyuz. "Frank Sinatra

Kitabın Türkçesi sanırım çevrilmedi. Dil olarak da B1 ile B2 arası diyebilirim. İngilizceniz başlangıç seviyesinde ise dinlerken zorlanabilirsiniz. 

Eğer biyografi türünde yazılmış kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. 



You Might Also Like

0 yorum